היזם הסדרתי עמוס טלמור משיק מתחם סטארט-אפים ברעננה

Lighthouse הוא מודל חדש שמשיק טלמור ומיועד להגדלת ההצלחה של סטארט-אפים בשלבים המוקדמים בתחומי הפינטק, הסייבר, האינטרנט של הדברים, המובייל והדיגיטל

עמוס טלמור, יו״ר מתחם היזמות Lighthouse, משקיע ויזם. צילום: רוני פרל

היזם הסדרתי עמוס טלמור מקים בימים אלה את מתחם העבודה והפיתוח לסטארט-אפים Lighthouse Innovation Warehouse באזור ההיי-טק של רעננה. המקום ייפתח רשמית באפריל הקרוב. טלמור ינהל את המיזם יחד עם עידו מנור, כשלצידם שורת שותפים ומשקיעים דוגמת ששי גבע ועו"ד יניב איזרדל.

מדובר במודל חדש מסוגו בעולם המבוסס מתחם עבודה ואקו-סיסטם תומך חדשנות לסטארט-אפים בלבד. הוא משולב בתוכנית עידוד יזמות וחשיפה מוגברת למשקיעים ולתוצאות עסקיות. המקום מיועד להגדלת ההצלחה של סטארט-אפים בשלבים המוקדמים, בתחומי הפינטק, הסייבר, האינטרנט של הדברים, המובייל והדיגיטל, עושה זאת באמצעות יצירת אקו-סיסטם, נוכחות תמידית של משקיעים, סל הטבות ותמיכת מנטורים מהיום הראשון ועד לגיוס ההון.

Lighthouse מוקם בימים אלה בשתי קומות, הכוללות אופן ספייס וחדרים גדולים, על שטח של 1,500 מ"ר, מעוצב ונגיש באופן מלא לבעלי מוגבלויות. המיזם ממוקם בצמוד לחברות גדולות דוגמת מיקרוסופט (Microsoft), סאפ (SAP), אמדוקס, NICE וחממת TEVA-Philips. המקום ערוך לקליטת 400 יזמים והמחיר ההתחלתי ליזם עומד על 290 שקלים לחודש.

חזית הבניין של Lighthouse ברעננה. בעוד כחודשיים המקום ייפתח. צילום: מרטה טלמור

חזית הבניין של Lighthouse ברעננה. בעוד כחודשיים המקום ייפתח. צילום: מרטה טלמור

״אנחנו לא חברת נדל״ן״, הדגיש טלמור. ״פיתחנו מודל חדש ליצירת סביבה אמיתית ואורגנית, המעודדת חדשנות, ומקום שיספק פעילות עניפה של תמיכה ביזמים. המטרה שלנו היא להעלות, ובצורה משמעותית, את אחוזי ההצלחה של הסטארט-אפים הישראליים. אנחנו בונים מקום שאליו באים להצליח ולא רק לשבת…״.

טלמור מביא עימו ל-Lighthouse ניסיון נרחב בתחום ההשקעות ופיתוח חברות, לרבות פריצה לשווקים בינלאומיים. הוא ייסד ומכהן כיו"ר וכיועץ להנהלות של מספר חברות טלקום והיי-טק, והשקיע עד היום בחברות כגון Kenshoo, Storewiz, Globalepay, Koranga Covertix, Saguna, TipRanks, HopOn Simple Order ואחרות.

"המשימה הברורה: הטיית הכף להצלחה"

לדברי מנור, ״יש לנו משימה ברורה: שינוי מפת אחוזי ההצלחות של הסטארט-אפים והטיית הכף להצלחה. לצורך כך, גייסנו ל-Lighthouse קבוצה מובחרת של כ-50 אנשי תעשייה ואקדמיה מהשורה הראשונה (מנטורים), שילוו את היזמים מיומם הראשון במיזם ועד לשלב המוצר או הפתרון, לרבות חדירה לשווקים זרים ופגישות עם משקיעים. בין השמות: שלמה נטף, חיות יוגב, ליאור כוכבי, פרופ׳ רון נבארו, פרופ׳ מרים ריינר, שי שילר, עו״ד יהונתן קלינגר ורבים נוספים המוכרים בתעשיית ההיי-טק. כמו כן, לרשות החברות והיזמים יעמדו אקו-סיסטם אפקטיבי, קשרים ענפים שלי ושל שאר המעורבים וחיבור ישיר של החברות שיקומו במתחם לצמרת ההון-סיכון הישראלית, לטובת גיוס השקעות חכמות״.

מימין: עידו מנור, מנכ"ל Lighthouse; ששי גבע, שותף ומשקיע; ועמוס טלמור, יו"ר Lighthouse. צילום: רוני פרל

מימין: עידו מנור, מנכ"ל Lighthouse; ששי גבע, שותף ומשקיע; ועמוס טלמור, יו"ר Lighthouse. צילום: רוני פרל

הסיוע בגיוס ההשקעות יבוא לידי ביטוי גם בקיום קבוע של Demo Days, אירועי ספיד דייטינג ושיתופי פעולה עם גופים דוגמת בזק בינלאומי, בית איזי שפירא, חברות בינלאומיות ואקסלרטורים אחרים.

לדברי מנור, מעבר לשלל הפינוקים הקיימים בענף ההיי-טק, עד 10% מהסטארט-אפים והיזמים שייקלטו במתחם יוכלו לזכות במימון שהייתם בחינם במקום, על בסיס חברתי (סטארט-אפים קהילתיים) או עסקי. בהמשך, ולאחר פתיחת המתחם, תיבחן גם אפשרות למימון מלא, ותלוי אישור ההנהלה, של שהייה בת שנה. בנוסף, Lighthouse יעניק לכל סטארט-אפ את האפשרות ליהנות מסל הטבות להקמה ותפעול של החברה, בשווי מצטבר של עד מיליון דולר.

יצוין כי המקום נגיש מכל נקודה ולכל נקודה בארץ וכולל מאות מקומות חנייה מקורים, מסעדות, בתי קפה וגישה נוחה למכון כושר ולקניון רעננה, שנמצאים בסמוך למתחם.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. HUBI

    שיהיה בהצלחה גם לכם ברעננה , נשמע מקום מושקע ואחלה מיזם. ולמי שמתעקש להשאר באיזור שלנו : https://www.facebook.com/ExodusHUB אז גם בפ"ת כל יזם צעיר יכול לבוא ולקבל סיוע מגורמים פרטיים או סתם משרד נוח ומגניב ליד הבית .... אקסודוס HUB כבר עובד למעלה מ5 שנים ומצמיח הצלחות ... .

אירועים קרובים