פלאפון תאפשר בסלולר שיחות על גבי רשת ה-Wi-Fi

החברה תשיק את אפליקציית Pelephone Connect, שתאפשר ללקוחותיה להמשיך ולבצע שיחות ממספרם האישי על גבי ה-Wi-Fi גם במקומות שאין בהם כיסוי סלולרי רציף

דגנית קרמר, סמנכ"ל השירות והמכירה למגזר הפרטי בפלאפון, צילום: יונתן בלום

פלאפון הודיעה היום (ג'), כי בקרוב תציע ללקוחותיה שיחות גם על רשת ה-Wi-Fi, לאחר שקיבלה את אישור משרד התקשורת.

החברה תשיק את אפליקציית Pelephone Connect, שתאפשר ללקוחותיה להמשיך ולבצע שיחות ממספרם האישי על גבי רשת ה-Wi-Fi גם במקומות שאין בהם כיסוי סלולרי רציף, כמו משרדים תת קרקעיים, מקלטים או ממ"דים. האפליקציה, שפותחה על ידי מהנדסי החברה יחד עם אודיוקודס, היא אפליקציה חינמית, המותאמת למכשירי אנדרואיד ו-iPhone תומכים, והחברה לא תיגבה תשלום עבור השירות.

דגנית קרמר, סמנכ"לית השירות והמכירה למגזר הפרטי בפלאפון, אמרה בעקבות ההודעה, כי "השילוב בין סלולר ו-Wi-Fi-מאפשר להגביר את חוויית השירות ללקוח, ובעולם זהו שילוב הולך וצומח בקרב מפעילות סלולר המציעות שירותי קול על רשת הדטה בדור הרביעי. זיהינו צורך בקרב לקוחותינו להיות מחוברים בכל רגע נתון ולכן פעלנו על מנת להציע להם פתרון טכנולוגי מתקדם שיאפשר חוויית שיחה איכותית גם במקומות בהם יש כיסוי חלקי".

תחום השיחות על גבי דטה, ה-IMS (ר"ת IP Multimedia Subsystem) אליו נכנסה פלאפון, הוא אחד התחומים המתפתחים בשוק הטלקום העולמי. לפי התחזיות של חברת המחקר מייסון (Mason Research), המתמחה בשוק הטלקום, בשנת 2018 יועברו 20.2% מכלל השיחות בבריטניה בדטה – הן  על גבי הרשת הסלולרית בדור הרביעי (VoLTE) והן על גבי רשת ה-Wi-Fi (קרי VoWiFi).

אפליקצית Connect של פלאפון פשוטה ונוחה לתפעול. מרגע הורדת האפליקציה, אנשי הקשר של הלקוח מסתנכרנים לאפליקציה וניתן להוציא ממנה ולקבל אליה שיחות בארץ ממכשירים נייחים וניידים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים