האופניים מגיעים ל-Moovit

הגרסה החדשה של האפליקציה מביאה את השילוב המושלם של תחבורה ציבורית ושירות השכרת האופניים של עיריית תל אביב

תנו מקום לאופניים. Moovit ותל-אופן. צילום: יוטיוב

לכולנו יש את היום הזה שבו נדמה שהרמזורים עושים דווקא לאוטובוס עליו אנחנו נוסעים ופשוט כולם אדומים. כמובן שזה גם קורה בדיוק ביום שאנחנו הכי ממהרים.

אז בשביל ימים כאלה, או סתם ימים שהשמש נעימה ולא בא לנו ללכת ברגל, Moovit השיקה גרסה חדשה – Moovit 4.8 לאנדרואיד ו-iOS, כאשר בגרסה החדשה שולב לראשונה שירות שיתוף האופניים, ה"תל-אופן".

מרגע תחילת פעילותה, ביקשה Moovit לסייע לנוסעי התחבורה הציבורית להגיע אל היעד בדרך הקלה, המהירה, החסכונית והפשוטה ביותר. כפועל יוצא, האפליקציה מעודדת את צמצום השימוש ברכב הפרטי, דבר שהופך את הערים שלנו לירוקות וחכמות יותר. החברה בוחנת כל הזמן פתרונות נוספים עבור המשתמשים, וב-Moovit 4.8 היא מביאה לראשונה אינטגרציה עם שירות התל אופן, שירות השכרת האופניים של עיריית תל אביב.

אז איך זה עובד? כל עמדות התל אופן הוכנסו למפה של Moovit, כך שניתן לאתר בקלות כל עמדה. לחיצה על אייקון של תחנה תציג את מספר האופניים הזמינים לצד מספר עמדות העגינה הפנויות. כל מה משנותר הוא ללחוץ על “קבל הנחיות הגעה” בכדי לקבל ניווט שלב אחר שלב לתחנת העגינה.

"Moovit בוחנת בצורה מתמדת פתרונות חדשים עבור המשתמשים שלה ומכוונת להנגיש את כל אפשרויות התחבורה הקיימות", מסר אלכס טורס, סמנכ"ל שיווק מוצר בחברה. "השילוב של עמדות האופניים לתוך האפליקציה נותן למשתמשים שלנו הרבה יותר חופש בחירה כיצד להתנייד בתוך העיר בדרך ירוקה".

אגב, אם אתם מתכננים טיסה לחו”ל בקרוב, אז תשמחו לגלות ששירות שיתוף אופניים עירוניים זמינים דרך Moovit ב-90 ערים נוספות ברחבי העולם.

האפליקציה זמינה לשימוש בלמעלה מ-800 ערים ב-60 מדינות מסביב לגלובוס, ולה למעלה מ- 30 מיליון משתמשים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ממי

    ומה היו ההכנסות שלהם השנה??? הרבה רעש וצלצולים, מה עם הכנסות???

אירועים קרובים