Moovit מתחילה בניסוי שיתוף נסיעות

במסגרת הניסוי ישודכו נוסעי תחבורה ציבורית לנהגי כלי רכב פרטיים ● חיסכון בהוצאות הדלק לנהגים - חיסכון בזמן לנוסעים

"זזה" לאינטל. מוביט

Moovit משיקה שירות שיתוף נסיעות חדש, Moovit Carpool, הנפתח היום לפיילוט בישראל.

Moovit, אפליקציית הניווט בתחבורה הציבורית, זמינה לשימוש בלמעלה מ-800 ערים ב-60 מדינות מסביב לגלובוס. לאפליקציה למעלה מ- 30 מיליון משתמשים.

מרגע תחילת פעילותה, ביקשה החברה לסייע לנוסעי התחבורה הציבורית להגיע אל היעד בדרך הקלה, המהירה, החסכונית והפשוטה ביותר. כפועל יוצא האפליקציה מעודדת את צמצום השימוש ברכב הפרטי, דבר שהופך את הערים שלנו לירוקות וחכמות יותר.

במהלך הפיילוט, נהגים שיירשמו לשירות כאן, יוכלו לשתף את נסיעתם עם נוסעים שמתניידים בדרך כלל בתחבורה הציבורית ובכך להפחית משמעותית את עלויות הנסיעה שלהם. הנהגים שייקחו חלק בפיילוט יהיו כאלה שמבצעים נסיעות יומיומיות, כמו למשל למקום העבודה ובחזרה, ויוכלו לשתף עד שתי נסיעות ביום.

פתוחים לפתרונות טכנולוגיים חדשניים

נוסעי Moovit, בעיקר אלו הנוסעים באופן קבוע מחוץ לעיר, יוכלו לחסוך זמן יקר ולהצטרף לנסיעה ישירה ומהירה. השירות יוצע לנוסעים מתאימים באפליקציה, ואין צורך לעשות שום דבר מיוחד מלבד שימוש רגיל בה כדי להימצא מתאים להשתתפות בפיילוט.

הדרך בה Moovit Carpool עובד, היא שהנהג מגדיר את זמן ונקודת האיסוף ו-Moovit מציעה למשתמשיה רשימה של נסיעות שיתופיות אפשריות, על פי הרגלי הנסיעה שלהם. ברגע שמשתמש מבקש להצטרף לנסיעה והנהג מאשר את הבקשה, הנסיעה השיתופית נקבעה.

מחיר הנסיעה עבור כל נוסע נקבע לפי תחשיב קבוע כתלות במרחק הנסיעה בק"מ, ולרוב יהיה דומה למחיר התחבורה הציבורית באותו מסלול. מטרת השירות היא פתיחת אפשרויות הגעה נוספות למשתמשי האפליקציה ועל ידי כך להביא לחיסכון בכסף ומשאבים לכלל המשתתפים במודל.

"Moovit בוחנת בצורה מתמדת פתרונות חדשים עבור המשתמשים שלה, במיוחד עבור אלו הנדרשים לנסיעות ארוכות המשלבות כמה אמצעי תחבורה", מסר אלכס טורס, סמנכ"ל שיווק מוצר ב-Moovit. "החלטנו לבצע את הניסוי בישראל, לא רק כי לאפליקציה קהילת משתמשים גדולה ונאמנה כאן, אלא גם כי הישראלים כבר הוכיחו פעמים רבות בעבר עד כמה הם פתוחים לפתרונות טכנולוגיים חדשניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים