מיה מחשבים מתרחבת ומגייסת עובדים

התפקידים אותם מחפשים לאייש הם אנליסטים וסטטיסטיקאים, מומחי SAS ומתכנתים, מנתחי מערכות ומומחי BI, ארכיטקטים ומומחי תשתיות SAS

שרון הר-עוז, מנהלת קדם מכירות, מיה מחשבים

מיה מחשבים, נציגת SAS בישראל, מתרחבת ומחפשת עובדים. החברה מונה כיום 70 עובדים ובכוונתה לגייס עשרים עובדים נוספים.

התפקידים אותם מחפשים לאייש במיה הם אנליסטים וסטטיסטיקאים, מומחי SAS ומתכנתים, מנתחי מערכות ומומחי BI, ארכיטקטים ומומחי תשתיות SAS.

לדברי שרון הר-עוז, מנהלת קדם מכירות בחברה, "תחום האנליטיקה הפך כבר לחלק בלתי נפרד מחיינו. לתוכנות אנליטיקה מתקדמות, דוגמת SAS, יש השפעה מכרעת על היתרון התחרותי של עסקים וארגונים כיום". הר-עוז הוסיפה כי "אנו עובדים מול הלקוחות הגדולים ביותר במשק בתחומים אלה, ומחפשים עובדים בכל הגילאים לתפקידים מאתגרים ומרתקים".

רעות סרוסי, מנהלת משאבי אנוש בחברה, הוסיפה כי "הצורך להגדיל את מספר העובדים, נובע מהבנתנו את השוק ומהרצון לתת ללקוחותינו מענה מקיף. מענה הכולל לא רק תוכנה איכותית, אלא גם שירות מקצועי".

מיה מחשבים היא הנציגה הבלעדית של ספקית התוכנה האמריקנית SAS, בישראל. SAS היא חברת התוכנה הפרטית הגדולה בעולם, ולה יותר מ-44 אלף לקוחות ארגוניים.

מיה מחשבים נוסדה ב-1980 על ידי צבי צוויג, ששימש כמנכ"ל בחברה במשך שנים וכיום הוא יו"ר מועצת המנהלים. מנכ"לית החברה היא רונית לפידור בלו. לחברה יותר מ-150 לקוחות ארגוניים – חברות, משרדי ממשלה ומוסדות מחקר ואקדמיה, ואלפי משתמשים. בנוסף החברה עורכת הכשרות וקורסים בתחומי פעילותה, לצד מערך של ייעוץ מקצועי וניהול פרויקטים עבור משתמשי SAS בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים