צביקה אלפי, תדיראן טלקום: "ארגונים יקומו ויפלו על שיפור חוויית הלקוח והגברת האבטחה"

"עולם ה-ICT משתנה והשינוי הזה מתבקש - הן בקרב ספקיות המחשוב והתקשורת והן בקרב הארגונים", אמר אלפי, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "האפליקציה היא זו שבמרכז, והיא תיקח אותנו אל העתיד"

צביקה אלפי, המנכ''ל הפורש של תדיראן טלקום. צילום: ניב קנטור

"המחירים של מוצרים או שירותים של ארגונים זהים, פחות או יותר. האלמנטים שיבדילו ארגון מהמתחרים שלו הם שיפור חוויית הלקוח והגדלת הרמה של אבטחת המידע. על הדברים האלה הם יקומו או יפלו", כך אמר צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום.

אלפי דיבר בפתח כנס לקוחות שערכה היום (ד') החברה, תחת הכותרת "חדשנות טכנולוגית", באולם האירועים East בתל אביב. הכנס הופק על ידי אנשים ומחשבים והנחה אותו אילן נימני, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן טלקום. השתתפו בו מאות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

צילופ ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לדברי אלפי, "עולם ה-ICT משתנה והשינוי הזה מתבקש – הן בקרב ספקיות המחשוב והתקשורת והן בקרב הארגונים. אנחנו חיים בעולם של אפליקציות: כל המחקרים מצביעים על כך שעד 2016 יורידו תושבי העולם כ-44 מיליארד אפליקציות. לכן, נדרש לשנות את הלך המחשבה ולהבין שהאפליקציה, ולא הטלפון החכם – היא זו שבמרכז".

הוא ציין כי "בשל מרכזיותה, העתיד טמון בשינויים שיעשו ארגונים – הן בעולם התקשורת האחודה והן בעולם חוויית הלקוח. חייבים למצוא את האפליקציה שתעשה הכול דרך המכשיר הסלולרי. האפליקציה היא שתיקח אותנו אל העתיד".

בהמשך ציטט אלפי מחקר של פרוסט אנד סאליבן (Frost & Sullivan) שלפיו "עד 2020, ההשקעה בחיים מקושרים – משמע ניידות, תקשורת אחודה (UC) ועבודה ניידת – תעמוד על 730 מיליארד דולר, כאשר 100 מיליארד מתוכם (14%) יושקעו באפליקציות".

על החברה שבראשה הוא עומד אמר אלפי כי היא "ותיקה בעולם התקשורת". הוא ציין כי "הגדרנו כמה קווי עסקים אותם נקדם: בתקשורת אחודה, החברה מציעה את המערכת הוותיקה והיציבה קורל ואת איוניקס (Aeonix), מערכת תקשורת אחודה לארגונים מבוזרים. השקנו באחרונה את גרסה 2.4 שלה, הכוללת חידושים פונקציונליים שקשורים לפלטפורמה עצמה, לסביבות ולממשקים שלה. הפתרון שלנו הוא היחיד שפועל בסביבות הענן, של אמזון (AWS) ואחרים".

אלדד ברק, מנכ"ל Tadiran Telecom - TTL. צילום: ניב קנטור

אלדד ברק, מנכ"ל Tadiran Telecom – TTL. צילום: ניב קנטור

"בתחום הפתרונות לחוויית לקוח (CES) אנחנו מציעים בין היתר את קומפוזיט מבית היוצר של תדיראן, לצד פתרון של מודול הרחבה לאיוניקס קונטקט סנטר (ACC). פתרון נוסף לפרויקטים מורכבים הוא של הפלטפורמה הרב ערוצית Interactive Intelligence, או בקיצור ININ", אמר.

"לצד פתרונות הליבה", הוסיף אלפי, "אנחנו מייצגים בישראל מגוון רחב של פתרונות נלווים. כך, חתמנו על הסכם שלפיו נשמש בשנים הקרובות כנציגה בישראל של דיבולד (Diebold) האמריקנית, יצרנית המסופים הבנקאיים ופתרונות הבנקאות בשירות עצמי". הפתרון הוצג במהלך הכנס.

לסיכום אמר אלפי כי "חוויית לקוח כוללת היא המפתח להצלחה עסקית ואנחנו יוצאים למסע – נשפר את חוויית הלקוח בארגונים, עם דגש על אבטחת מידע והגנת הסייבר".

התקשורת עוברת לענן

אלדד ברק, מנכ"ל Tadiran Telecom – TTL, ציין כי "אנחנו חברה אחות, שמפתחת את המוצרים שתדיראן טלקום מטמיעה".

לדבריו, "בתעשיית התקשורת הארגונית מתחולל כיום אחד השינויים החשובים והמעניינים מזה שנים רבות: מחשוב הענן מאפשר לחברות כגון אמזון, גוגל (Google) ומיקרוסופט (Microsoft) להציע לארגונים שירותי תשתית בענן כחלופה לדטה סנטר הארגוני. תדיראן טלקום נערכה למגמה ומשפחת מוצרי איוניקס היא היחידה שאפשר להתקין בכל אחד משלושת העננים הללו ולמעשה, על גבי כל פלטפורמת וירטואליזציה".

"כל פתרונות הדור העתידי הם תוכנה טהורה, הנשענת על כל פלטפורמת וירטואליזציה קיימת. הפתרון שלנו אגנוסטי לכל מערכות החומרה והווירטואליזציה שבשוק", הוסיף.

שחר דורון, ה-CTO של תדיראן טלקום. צילום: ניב קנטור

שחר דורון, ה-CTO של תדיראן טלקום. צילום: ניב קנטור

"יתרון נוסף", ציין ברק, "טמון בעובדה שהעברת מערך המחשוב והתקשורת של ארגון לאמזון אורכת זמן. אנחנו היחידים שנמצאים על Amazon Marketplace. לקוחות תדיראן טלקום יכולים להוריד את איוניקס ישירות ולעשות התקנה ראשונית של המערכת בתוך 15 דקות בלבד".

"פריצות – גם ברובד התקשורת"

שחר דורון, ה-CTO של תדיראן טלקום, הציג את המגמות הטכנולוגיות בתחום. "ארגונים נדרשים לשנות את מערך המחשוב והתקשורת שלהם, כחלק מההיערכות לעולם ה-ICT החדש. עליהם להפנים כי יש פריצות גם ברובד התקשורת ולכן נדרש להטמיע כלי אבטחה בשכבה זו. ארגונים נדרשים להעמיק את הפעילות שלהם בעולם הקונטקט סנטר, עם יכולות למענה רב ערוצי, פעילות במדיה חברתית ותמיכה בטקסטים, הודעות SMS, צ'אטים ומסרים מיידיים".

הוא סיכם באומרו כי "עולם הטלפוניה כפי שאנחנו מכירים אותו עומד להשתנות. מערכות ורכיבי החומרה והתוכנה ישתנו והדגש יעבור לתחום השירותים. תקיפות תהיינה גם על מערכי תקשורת".

במהלך הכנס הוצגו גם פתרונות מבית אלקטל-לוסנט (Alcatel Lucent). הוא הסתיים בהרצאתו של הג'ודוקא והמדליסט אריק זאבי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גליה אלמליח-הרמן

    צודק צביקה אלפי והוא מצטרף ל- 89% מהמנהיגים בארגונים הגדולים המאמינים כי חוויית לקוח תהיה הבסיס התחרותי העיקרי בשנת 2016 (עפ"י-Digital Trends-Accenture). ולא בכדי, קיים קשר הדוק בין אסטרטגיה של מצוינות בשירות לבין הצלחתו העסקית של הארגון. כיום אין ארגון שלא מצהיר על מחויבותו למצוינות בשירות ועל מרכזיות הלקוח אך בפועל -- • עד כמה אסטרטגיה זו מיושמת כחלק מהתרבות הארגונית? • כמה ארגונים הגדירו את חווית השירות כחלק מהאסטרטגיה? • כמה באמת רואים את השירות כיתרון התחרותי של הארגון? • וכמה פועלים ליישום ההצהרות אשר יהפכו את המצוינות בשירות מסיסמא מהפה לחוץ לתרומה משמעותית לשורת הרווח של ארגון?

  2. avi

    ארגונים יקומו ויפלו על שרות לקוי , מחיר לא ראוי , אף אחד לא משלם על חוויה , ומה הקשר לאבטחת מידע?

אירועים קרובים