נס כבר לא לבד: סאפ הסמיכה את סמארט מקבוצת יאנה לשותף הדרכה רשמי בישראל

במסגרות הדרכות הסאפ, תציע סמארט הכשרות שונות - הן לאנשים פרטיים והן לעובדים בחברות ובארגונים המבקשים ליישם מערכות סאפ ● לימור אפיק, מנכ"ל סמארט: "כניסתה של סמארט לתחום הדרכות הסאפ בישראל מעניק לציבור לראשונה את האפשרות לבחור בין כמה ספקי הדרכה שונים. אין לי ספק שהמרוויחים הגדולים מכך יהיו הלקוחות עצמם"

סאפ (SAP) ישראל הודיעה, כי מינתה את סמארט (SMART) מקבוצת יאנה (YANA), המתמחה בהדרכה ובהטמעה של טכנולוגיות מידע, לשמש כבית הדרכה רשמי של סאפ בשוק המקומי. בעקבות ההסכם, תעביר סמארט את כל הקורסים המופיעים בקטלוג ההדרכה של סאפ העולמית – קורסים שעד כה הועברו רק על ידי נס טכנולוגיות. המדובר במאות קורסי הדרכה והסמכה, כולל תכניות הסמכה ייעודיות ליועצי סאפ לפי סטנדרט בינלאומי.

במסגרות הדרכות הסאפ, תציע סמארט הכשרות שונות – הן לאנשים פרטיים והן לעובדים בחברות ובארגונים המבקשים ליישם מערכות סאפ. ענקית התוכנה הגרמנית הודיעה, כי תספק לסמארט גישה לכל חומרי ההדרכה הרלוונטיים וכן תשתף פעולה עם סמארט בפיתוח הדרכות ייעודיות, שייבנו במיוחד לצורכיהם של לקוחות וארגונים ספציפיים בישראל.

לדברי מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל: "סמארט מהווה כוח עולה בתחום ההדרכה. זיהינו בה את כל מה שאנו מחפשים בשותף – מקצועיות, יכולת מוכחת בתחום השירות וחתירה בלתי מתפשרת למצוינות. בחרנו בסמארט כבית הדרכה מוסמך של סאפ וכשותף לדרך, אשר מצטרף לקהילה ההולכת וגדלה של סאפ בישראל".

לימור אפיק, מנכ"ל סמארט, מסרה, כי "קורסי הסאפ של סמארט יועברו על ידי טובי המדריכים בכיתות חדישות המאובזרות במיטב הטכנולוגיה. כל אנשי ההדרכה שלנו עברו הכשרה מיוחדת על ידי סאפ העולמית ועומדים כעת בשורה אחת עם טובי המדריכים בעולם. כניסתה של סמארט לתחום הדרכות הסאפ בישראל מעניק לציבור לראשונה את האפשרות לבחור בין כמה ספקי הדרכה שונים. אין לי ספק שהמרוויחים הגדולים מכך יהיו הלקוחות עצמם".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אוי ואבוי

    איזו טעות! Smart חברה נפילה! רחמיי על SAP. החברה הזו מתאכזרת ללקוחות ולא משלמת לספקים. צריך לעשות קצת גוגל ולראות את כל התביעות נגדם. בתור לקוח/שותף לשער... הם חלאות. הראש המסריח הוא לימור אפיק ואורית ויונגרד.

  2. נרלי לוי

    ברצוני לקבל פרטים על קורס של סאפ בתודה נרלי לוי

אירועים קרובים