ינאי מילשטיין, אמן: "פלטפורמות עיבוד המידע של מרבית הארגונים – אינן מספיקות"

על פי מילשטיין, חברות אינן יודעות להתמודד היטב עם מידע אינטראקטיבי ● "חשוב שהן יעבדו את המידע המגיע מהרשתות החברתיות, הן לטובת קבלת משוב מהלקוחות, והן לטובת היכולת להציע להם הצעות ערך פרטניות ואישיות"

ינאי מילשטיין, מנהל פעילות אינפורמטיקה ישראל, קבוצת אמן. צילום: ניב קנטור

"המצב כיום הוא שפלטפורמות עיבוד המידע של מרבית הארגונים אינן מספיקות. ארגונים יודעים להתמודד עם מידע המגיע מנתוני טרנזקציות, אך פחות עם מידע אינטראקטיבי, המגיע מהמשתמשים ברשת, בעיקר ברשתות החברתיות – ויש לשנות מצב זה", כך אמר ינאי מילשטיין, מנהל פעילות אינפורמטיקה (Informatica) ישראל, קבוצת אמן.

מילשטיין דיבר בכנס BIG DATA & BI. הכנס בהפקת אנשים ומחשבים, נערך בשבוע שעבר באולם אירועים לאגו בראשון לציון. לכנס הגיעו מאות מקצועני BI, והנחה אותו אמיר רסקין, שותף ב-B-Pro.

המידע האינטראקטיבי, אמר מילשטיין, "הוא מידע רב שמשתנה כל העת. הוא מבוסס על אינטראקציות – ולכן קשה לעבדו בפרקי זמן סבירים. אלא שחשוב כי ארגונים יעבדו את המידע המגיע מהרשתות החברתיות, הן לטובת קבלת משוב מהלקוחות, והן לטובת היכולת להציע להם הצעות ערך פרטניות ואישיות".

לשלב בין העולם הישן והחדש

עוד ציין מילשטיין כי "נדרש לשנות את היחס בין כמות הזמן המושקעת בהיערכות לניתוח הנתונים, העומדת לפי המחקרים על 80%, לבין ההשקעה בניתוח עצמו".

כלי אינטגרציית הנתונים של אינפורמטיקה, אמר מילשטיין, "עושים הכל על ה-Big Data, ואף תומכים בטיפול בנתונים אלה כשהם בענן".

"בעת הטיפול בנתונים", אמר, "נדרש לעמוד בכמה אתגרים במקביל: ההתמודדות עם טכנולוגיות רבות מדי, המתחלפות מהר מדי, הקושי לסמוך על הנתונים, הקושי לסנן, למיין, לקטלג ולארגן ובעיקר, הרצון להפיק מהנתונים תובנות בעלות ערך לקידום הארגון". הוא מציין כי בין יכולות כלי ה-Big Data של החברה, יש יכולת לגזור את הנתונים ולהזריק אותן לפלטפורמה במהירות של חמישה מיליון פריטי מידע בשניה, ולאחר מכן – "להבין מה קורה עימם ולסדר אותם".

"אינפורמטיקה יודעת לתת פתרון כולל לכל בסיסי הנתונים הנפוצים ולכל הרשתות החברתיות הנפוצות, פתרונות החומרה והתוכנה וכמובן פלטפורמת Hadoop", סיכם מילשטיין, "והיא מהווה את המכנה המשותף המאפשר לבצע אינטגרציה בין כל היישומים – ובינם לארגון. יש לנו יכולת לשלב בין העולם הישן והחדש, מבלי להמציא בשנית את הגלגל. הפתרון מאפשר אימוץ קל, זול ומהיר – לטובת מענה לצורך העסקי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים