כוכב היוטיוב מת בגיל 13

כיילב לוגן לה-בלנק בן ה-13, מסדרת הנוער הנערצת "משפחת ברטיילי" - שהערוץ שלה וכל פרק שעולה בו זוכים לצפיות רבות במיוחד - מת בנסיבות מוזרות ● בני המשפחה המוכרים בכל רחבי הרשת ומיליוני מעריציהם בהלם מוחלט

מוות בנסיבות מוזרות אך טבעיות? כיילב לוגן לה-בלנק

כיילב לוגן לה-בלנק, אחד מכוכבי ערוץ היוטיוב (YouTube) הפופולרי "משפחת ברטיילי", שבו מועלים מדי יום סרטונים מלאי הומור ובריאות, נפטר במפתיע בסוף השבוע והוא בן 13 בלבד. לפי פרסומים לה-בלנק נפטר בעקבות מצב חירום רפואי. "כשצוות העזרה הראשונה הגיע אל המקום הוא גילה את הנער במצב קריטי שטרם נודע מה גרם לו. הוא הובהל לבית החולים ושם נקבע מותו. נתיחה של הגופה תתבצע בבלטימור, אבל אין כרגע כל חשדות בנוגע לנסיבות המוות", כך הודיעה משטרת מחוז אן ארונדל ביום ב'.

קייט, אמו של לה-בלנק, המוכרת אף היא מערוץ היוטיוב, פרסמה ביום ו' בחשבון האינסטגרם (Instagram) שלה הודעה על מותו של כיילב וכתבה כי הנער "נפטר בנסיבות טבעיות", ולא פירטה בנדון. "מילים לא יכולות לתאר עד כמה נתגעגע אליו", כתבה האם ונפרדה, "נשמתו המצחיקה בטירוף, האוהבת והנפלאה גרמה לכולנו להתאהב בו כיוטיובר, כחבר, כאח וכבן".

יום לפני מותו המפתיע השתתף כיילב בסרטון המשפחתי, ובאופן מדהים למדי בחלק מהסרטון פנה ושאל את עצמו העתידי שאלות כמו "האם יש עדיין טאקו בל (Taco Bell)?" ו"האם יש סוגי ספורט חדשים?" הוריו פרסמו את הסרטון לאחר שנודע דבר מותו וריגשו את מעריציו האבלים בכל רחבי הרשת.

לערוץ של משפחת ברטיילי יש 1.6 מיליון סאבים, שנהנו לצפות בסרטונים המצחיקים שמתעדים את חיי היומיום של שלושת בני לה-בלנק. מהאולפנים המייצגים את הסדרה, אשר פועלים בשיתוף עם וולט דיסני (Walt Disney) – שלאחרונה גייסה את בני המשפחה לקמפיין מיוחד לאירוע ה-livestreaming הגלובלי שהשיק את קופסאות הצעצועים החדשות ל"מלחמת הכוכבים" – נמסר: "כולנו שבורי לב מהטרגדיה ומאובדנו של כיילב". בכך הצטרפה החברה אל רבבות מחוות זיכרון ואבל שחלקו ברשת מעריצי הסדרה ואוהביו של כיילב בימים האחרונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים