עובדי NCR-ריטליקס התאגדו בהסתדרות

העובדים מבקשים להגן על זכויותיהם ולחתום על הסכם קיבוצי עם ההנהלה ● בכך הם מצטרפים לעובדי שורה של חברות בענף שהתאגדו בארגוני עובדים

העובדים מאוגדים. ריטליקס

נמשך גל התאגדויות העובדים בענף ההיי-טק: ההסתדרות הודיעה הבוקר (ב') כי יותר משליש מעובדי NCR-ריטליקס התאגדו במסגרתה, מה שאומר שהיא תשמש כארגון העובדים היציג שלהם. בכך הם מצטרפים לרבים מחבריהם, שכבר התאגדו בארגוני עובדים שונים.

NCR היא ספקית גלובלית של פתרונות ושירותים לרשתות שיווק קמעוניות בעלות היקפי פעילות גבוהים. החברה מתמחה בתוכנה לקופות מבוססות מחשב, המאפשרת אינטגרציה עם יישומי ניהול שרשרת האספקה. היא רכשה את ריטליקס לפני כשלוש שנים בעסקה ששווייה 800 מיליון דולר.

החברה, שהעסיקה בתקופת השיא יותר מ-1,200 עובדים בישראל, פיטרה מאז השנה שעברה מאות עובדים על רקע אובדן לקוח גדול וצניחה בהכנסותיה. כיום, NCR ישראל מעסיקה כ-850 עובדים, שכאמור, התאגדו בהסתדרות על מנת להבטיח את ביטחונם התעסוקתי.

יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות, אמר כי "עובדי NCR-ריטליקס סירבו להישאר אדישים לגורלם, והצטרפו לאלפי עובדי ההיי-טק שכבר מאוגדים בהסתדרות. על ההנהלה לכבד את רצון העובדים, להכיר בהתאגדות כחוק ולפתוח במשא ומתן על מנת לעגן את ההסכמות בין הצדדים בהסכם קיבוצי".

מוועד הפעולה של עובדי החברה נמסר: "לאחר גל הצמצומים האחרון, יש חששות רבים בקרב העובדים הנוגעים לעתיד החברה בארץ. עתידנו ועתיד החברה חשובים לנו ואנחנו רואים במהלך זה צעד חיוני, שלא רק יבטיח את זכויות העובדים אלא גם יחזיר לחברה את היציבות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים