סייברביט זכתה בחוזים מלקוחות באירופה ואפריקה

הפתרונות של החברה מקנים לגופי אכיפת חוק, ארגוני מודיעין, וסוכנויות מודיעין סיגינטי, כלים מקצה לקצה לאיסוף מודיעין מכלל אמצעי ויישומי התקשורת הנפוצים כיום, וכן מענה למעגל המודיעין השלם, לרבות איסוף, עיבוד, ניתוח והצגה

אלביט מערכות

אלביט מערכות הודיעה היום כי החברה הבת בבעלותה המלאה, סייברביט, זכתה לאחרונה בשני חוזים. חוזה אחד התקבל מהמשטרה הלאומית של מדינה באירופה, והחוזה השני התקבל מארגון אכיפת חוק של מדינה באפריקה. כל אחד מהחוזים יבוצע במהלך תקופה של שנתיים.

סייברביט, שהוקמה לפני מספר חודשים, מכילה את פעילות הסייבר של אלביט מערכות וכוללת את חטיבת המודיעין והסייבר של נייס מערכות שנרכשה לאחרונה, ואשר זכתה בחוזים אלו.

הפתרונות של סייברביט מקנים לגופי אכיפת חוק, ארגוני מודיעין, וסוכנויות מודיעין סיגינטי (SIGINT), כלים מקצה לקצה לאיסוף מודיעין מכלל אמצעי ויישומי התקשורת הנפוצים כיום. הם נותנים מענה למעגל המודיעין השלם, לרבות איסוף, עיבוד, ניתוח והצגה.

עדי דר, מנכ"ל סייברביט, אמר כי "אנו שמחים על הזכייה בשני חוזים אלה, המעידה על היכולות החדשניות של מערכות ה-SIGINT של סייברביט, המשלבות את פלטפורמת ההאזנה שלנו -TARGET 360, ביחד עם יכולות איסוף ממימד הסייבר. אני מאמין כי קונספט תפעולי ייחודי זה, בשילוב הטכנולוגיות המהוות את לב המערכת, יעודדו לקוחות נוספים לבחור במערכות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים