פטריק דרהי גייס לשורותיו את המנכ"ל היוצא של אלקטל-לוסנט

מישל קומב יישא בשני תפקידים חדשים אותם יתחיל שבוע הבא ● משקיפים העריכו כי הסיבה לגיוס של קומב, הייתה הרקורד שלו בתחום הקיצוץ החד בהוצאות בחברות בראשן עמד

פטריק דרהי, הבעלים של הוט. צילום: יח"צ

פטריק דרהי, טייקון הטלקום הצרפתי, גייס לשורותיו את מישל קומב, המנכ"ל היוצא של אלקטל-לוסנט (Alcatel-Lucent).

קומב יישא בשני תפקידים: סמנכ"ל התפעול של חברת הכבלים והאחזקות אלטיס (Altice), ויושב ראש דירקטוריון Numericable-SFR, חברת הטלקום השניה בגודלה בצרפת – אשר לדרהי בעלות של 30% בה.

קומב צפוי להתחיל בשני התפקידים החדשים שלו בשבוע הבא, ימים ספורים לאחר שיפרוש מתפקיד מנכ"ל אלקטל-לוסנט השבוע. הוא נכנס לתפקידו הנוכחי באפריל 2013, והדרך להצלחת השיקום שלו את החברה בראשה עמד הייתה כרוכה בפיטורי אלפי עובדים ומכירת נכסים. הוא הצליח ליצור לה תזרים מזומנים חיובי, בראשונה לאחר עשור. משקיפים העריכו כי הסיבה לגיוס של דרהי את קומב הייתה הרקורד של קומב בתחום הקיצוץ החד בהוצאות בחברות בראשן עמד.

דרהי, איש העסקים היהודי-צרפתי, הוא הבעלים של HOT הישראלית. מוקדם יותר השנה הוא דורג על ידי המגזין הכלכלי פורבס (Forbes) במקום ה-57 בעשירי העולם, עם הון של יותר מ-25 מיליארד דולר.

נוקיה (Nokia) רכשה את אלקטל-לוסנט תמורת סכום ענק של 16.6 מיליארד דולר, במטרה להיות הספקית הגדולה בעולם של ציוד תקשורת לרשתות סלולר. במאי 2014 מעבדות בל (Bell Labs) פתחו שלוחה בישראל. אלקטל-לוסנט הוקמה לאחר מיזוג של שתי החברות ב-2006.

מעבדות בל הוקמו כזרוע המחקר והפיתוח של חברת הטלפון בל בארצות הברית, והפכו לחברה עצמאית ב-1925. ב-1984 פוצלה בל לשלוש חברות שונות, ומעבדות בל עברו לבעלותה של AT&T. ב-1996 AT&T פיצלה את מעבדות בל ביחד עם החטיבה שעסקה בייצור ציוד לחברה בת בשם לוסנט. הקמת מעבדות בל בארץ נועדה למקד את מחקריה באתגרים הקשורים לשינויים העוברים על עולם המידע ורשתות התקשורת, לאור הווירטואליזציה של הרשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים