Windows 10 – הביקורות והבעיות

בסך הכול, מערכת ההפעלה החדשה התקבלה בחיוב ובביקורות אוהדות, אלא שגם הדיווחים על הבעיות לא איחרו לבוא, ויותר מכך - מדובר בתקלות משונות ביותר

Windows 10. עוד תקלה

במיקרוסופט (Microsoft) יכולים קצת לנשום לרווחה. הביקורות הראשונות על הגרסה הסופית של Windows 10 חיוביות ברובן ומציינות שמדובר בשדרוג כדאי לכל מי שמותקנת במחשב שלו גרסה ישנה יותר של חלונות.

את עיקר תשומת הלב קיבל התפריט החדש של כפתור 'התחל' שחוגג את חזרתו ב-Windows 10, והמבקרים מציינים לחיוב את ההחלטה של החברה לוותר בעיקרון על ממשק האריחים, ולשלב אותו בפועל בתפריט 'התחל'.

"אוהדי חלונות צריכים להיות מרוצים מהעדכון הזה שמייצג חזרה לכושר של מיקרוסופט", נכתב ב-Mashable. ב-Arstechnica אף מסכימים עם מיקרוסופט וקובעים שמדובר במערכת ההפעלה הטובה ביותר שיצאה מהחברה, אבל הם ממליצים, כמו אתרים אחרים, לחכות עד שהבאגים יתוקנו.

וכן, למרות תוכנית Windows Insiders, שעירבה בתהליך הפיתוח כ-5 מליון אנשים ששימשו כבוחני בטא, בסופו של דבר יש באגים לא מעטים, כך מתברר, בגרסה הסופית ששוחררה אתמול, והרשת התחילה להתמלא בדיווחים על תקלות שונות ומגוונות, גם אם רובן אינן משמעותיות במיוחד.

חלק מהטענות הופנו ל-Get Windows 10, אותה תוכנית קטנה שאפשרה לאנשים להירשם מראש ולקבל הודעה כשהעותק שלהם מוכן להתקנה. מתברר שאצל חלק מהאנשים היא נתקעה לאחר ההורדה ולגרום להופעת מסך השגיאה 'משהו קרה'.

בתקלה אחרת, אפילו משונה במקצת, נתקלו אלו שיש להם הרבה מאוד קישורים בתפריט ההתחל שלהם בחלונות 7. מתברר שבמיקרוסופט הגבילו את כמות הקישורים הזו ל-512, ומי שיש לו יותר מכך יכול לסבול מקריסה כוללת של מבנה הקבצים תחת הכפתור, עד היעלמות מוחלטת. תקלה מוזרה אחרת שדווח עליה היא שהשימוש ב-Ctrl+C כדי לבצע העתקות לא תמיד פועל. כמו כן, מספר משתמשים דיווח על תקלות בגישה לחנות החדשה של יישומי חלונות.

בעיה אחרת עמה הייתה צריכה מיקרוסופט להתמודד הוא עומס לא מתוכנן על שרתי העדכון. זמן קצר לאחר תחילת ההשקה התחילו להופיע ברשת מאמרים והוראות כיצד לדלג על זמן ההמתנה הנדרש בינתיים ממרבית משתמשי חלונות, מה שכמובן הוביל רבים להוריד את העדכון לפני הזמן שתוכנן להם לפי החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים