Moovit ו-Gett מביאות לראשונה שילוב בין תחבורה ציבורית למוניות

שיתוף הפעולה בין החברות יאפשר הזמנת מונית של Gett מתוך אפליקציית Moovit ● נוסעים יוכלו להשוות בקלות ובזמן אמת בין זמני הנסיעה במונית לבין זמן הנסיעה בתחבורה הציבורית ואף לבחור בשילוב בין השניים

"זזה" לאינטל. מוביט

אוטובוס, מונית, מה זה משנה – העיקר להגיע ליעד. Moovit ו-Gett  חוברות בשיתוף פעולה המאפשר לנוסעים להזמין מונית מתוך אפליקציית Moovit, להשוות בקלות ובזמן אמת בין זמן הנסיעה במונית לזמן הנסיעה בתחבורה הציבורית ואף לבחור בשילוב בין השניים.

הנוסע אף יקבל השוואה ברורה בין זמני ההגעה בשימוש במונית להגעה בתחבורה ציבורית ויוכל לתכנן מסלולים המשלבים נסיעה במונית יחד עם תחבורה ציבורית.

הממשק המשותף שנבנה על ידי שתי החברות מאפשר לנוסע לראות את כל האפשרויות כמו באפליקציה שהוא רגיל אליה: מיקומו כבר קיים על המפה, הוא מקבל את שם הנהג ותמונתו, מספר הטלפון שלו, מיקום המונית, ואפשרות לעקוב אחר התקדמותה. אם המשתמש כבר נרשם לשירות בעבר, אופן התשלום המועדף יישמר לו גם דרך הזמנה באפליקציה השניה.

אופציית הזמנת המוניות של Gett מתוך Moovit זמינה כבר כעת למשתמשי אנדרואיד, ובתחילת השבוע הבא תהיה זמינה גם למשתמשי iOS.

לרגל השקת שיתוף הפעולה, יערכו החברות הגרלה, ושלושה מהמשתמשים שיזמינו בשירות החדש בין התאריכים 15 ביולי ל-14 באוגוסט יוכלו לזכות בחודש שלם של נסיעות חינם במוניות Gett.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים