EMC חנכה מרכז פיתוח בחיפה ומגייסת עשרות עובדים

המרכז החדש מבוסס על פעילות הסטארט-אפ ScaleIO, שהחברה רכשה לפני כשנתיים ● EMC השקיעה בו מיליוני דולרים והוא מצטרף לשלושה מרכזים קיימים שלה בישראל - בהרצליה, באר שבע וגליל ים

מרכז הפיתוח של EMC בחיפה. צילום: יח"צ

EMC ישראל חנכה היום (ב') את משרדיה החדשים במרכז לתעשיות מתקדמות (מת"ם) בחיפה, בהשקעה של מיליוני דולרים. זהו מרכז הפיתוח הרביעי של החברה בישראל, שמצטרף לאלה הקיימים בהרצליה, באר שבע וגליל ים. בנוסף, החברה הודיעה כי היא צפויה להגדיל בקרוב את כוח האדם שלה ולגייס עשרות עובדים: אנשי פיתוח תוכנה, בדיקות וארכיטקטים.

חנוכת המשרדים התקיימה במעמד ראש עיריית חיפה, יונה יהב, מנכ"ל העירייה, שמואל גנץ, פרופ' עירד יבנה, דיקן הפקולטה למדעי המחשב בטכניון, ואורחים נוספים מתעשיות ההיי-טק וההון-סיכון. באירוע השתתפו בנוסף עובדי החברה בחיפה וכן בועז פלגי, מנכ"ל פעילות ScaleIO ומנהל האתר בחיפה; ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב-EMC העולמית ומנהלת תחום החדשנות והצמיחה במרכזי המצוינות ב-EMEA ובארצות הברית; וד"ר יעל וילה, המנהלת הטכנולוגית הראשית ומנכ"לית מרכז המצוינות של EMC בישראל.

מרכז הפיתוח של EMC בחיפה, המשתרע על פני כ-1,800 מ"ר, מבוסס על הפעילות של הסטארט-אפ הישראלי ScaleIO, שהחברה רכשה לפני כשנתיים ומציע לארגונים פתרון תוכנה לניצול את משאבי האחסון הקיימים שלהם בצורה אופטימלית. מאז הרכישה הגדילה EMC את מספר העובדים בחטיבת ScaleIO מ-15 ליותר מ-70 וכאמור, הוא צפוי להמשיך ולגדול.

המרכז אף מקיים שיתוף פעולה עם הטכניון במספר פרויקטים מחקריים ומעסיק סטודנטים מצטיינים בתקופת לימודיהם ולאחריה.

ד"ר ברי אמרה כי "בשלוש השנים האחרונות עסקנו בבנייה וגיבוש של מרכז הפיתוח שלנו בבאר שבע, שם עלינו משני עובדים ביום הראשון ל-130 איש, ועוד היד נטויה. את הניסיון הרב שצברנו ברכישת חברות סטארט-אפ ישראליות והצמחתן למרכזים משגשגים אנחנו משקיעים במרכז הפיתוח שחנכנו היום בחיפה".

היא ציינה כי "בכוונתנו להמשיך ולהשקיע בפיתוח התשתית הקיימת של חדשנות ומצוינות טכנולוגית, ובהבאת כוח האדם האיכותי הנדרש לכך. נפעל להידוק קשרי העבודה והמחקר עם הטכניון, עיריית חיפה ומוסדות מחקר ותעשייה נוספים באזור, ונהיה מעורבים בקהילה סביבנו, כפי שאנחנו נוהגים בכל אתרי הפעילות של EMC בישראל ובעולם".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים