מיקרוסופט השיקה את אתר המו"פ החדש בחיפה

הבניין החדש, שמחליף את האתר הקודם בעיר הכרמל, משתרע על פני 7,500 מ"ר וערוך לקלוט עשרות עובדים נוספים שהחברה מגייסת בימים אלה

מימין: אלי כרמון, סמנכ"ל הכספים של מרכז המו"פ של מיקרוסופט; יורם יעקובי, מנכ"ל מרכז המו"פ; סומא סומאסגר, סגן נשיא החברה; ואבי נתן, ממייסדי מרכז המו"פ

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה היום (ד') את האתר החדש של מרכז המו"פ שלה בחיפה, במתחם מת"ם. הוא משתרע על פני 7,500 מ"ר, מאכלס 150 מהנדסים ועובדים וערוך לקלוט עשרות עובדים נוספים. בימים אלה מרחיבה החברה את מצבת העובדים ומגייסת מהנדסים וחוקרים לאתר החדש.

הבניין החדש מחליף בניין קודם ששירת את החברה מאז הקמת מרכז המו"פ שלה בחיפה ב-1991 – והיה בשעתו הראשון מחוץ לגבולות ארצות הברית.

ההשקה התקיימה בנוכחות סומא סומאסגר, סגן נשיא בכיר במיקרוסופט שאחראי על המו"פ בתחומי הענן והמחשוב הארגוני. כמו כן, תחת אחריותו נמצאים שלושת מרכזי המו"פ האסטרטגיים של מיקרוסופט בעולם – בישראל, בהודו ובסין. כן השתתפו באירוע יורם יעקובי, מנכ"ל מרכז המו"פ בישראל; אבי נתן, ממייסדי מרכז המו"פ בחיפה ומנהלו במשך כ-10 שנים; ופרופ' משה טננהולץ, שמנהל את מרכז המחקר המשותף לטכניון ולחברה.

מרכז המו"פ החדש של מיקרוסופט במתחם מת"ם, חיפה

מרכז המו"פ החדש של מיקרוסופט במתחם מת"ם, חיפה

האתר מיישם קונספט עבודה חדשני שמבוסס על "שכונות", דהיינו 33 חללי עבודה, שכל אחד מהם משרת צוות עבודה נפרד. הארכיטקטורה הפנימית של כל "שכונה" מאפשרת תקשורת פתוחה וזורמת בין חברי כל צוות לצורך שיתוף פעולה יעיל יותר, תוך הפרדה מצוותים אחרים.

הבניין החדש מכיל מגוון טכנולוגיות כמו רצפה צפה, מערכת בקרת מבנה מתוחכמת ומעליות חכמות. כמו כן, הוא מתאפיין בעיצוב שכולל, בין היתר, מדפסת מים מבוססת קינקט (מזרקה שיוצרת צורות מים צבעוניות כתגובה לתנועות גוף של מי שעומד מולה), מסכי מולטימדיה נעים על גבי מסילות, בית קפה לעובדים עם דק שמשקיף לים וגג מרהיב לאירועים.

יעקובי אמר כי "השקת הבניין החדש מעידה על הרחבה נוספת של פעילות המו"פ בישראל – הן במישור התשתיתי, הן במישור המיזוגים והרכישות והן בהרחבת כוח האדם. חיפה נתנה את האות לכניסת המו"פ של מיקרוסופט לארץ וההצלחות הטכנולוגיות מאז הובילו להחלטה להרחיב אתר זה, שמהווה אבן שואבת לאנשי מקצוע בעיר ובצפון הארץ בכלל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים