נמרוד פרידברג, מנכ"ל Feed Media: "קל להשיג מאות אלפי צפיות – האתגר הוא ייצור שיח איכותי"

"האפשרות לפנות לקהלים באופן ממוקד היא שובר השיוויון במערכות הבחירות האחרונות", אמר פרידברג, מנכ"ל החברה

26/02/2015 15:08
מודע למגבלות הכוח של הדיגיטל. נמרוד פרידברג, מנכ"ל Feed Media. צילום: עדי אביקזר

"אין דבר קל יותר מלהשיג מאות אלפי צפיות ביוטיוב (YouTube). אולם, האתגר הוא בייצור שיח איכותי", כך אמר נמרוד פרידברג, מנכ"ל Feed Media, המספקת פתרונות עסקיים ושיווקיים לגופים מסחריים, פוליטיים וציבוריים.

הדברים נאמרו ברב שיח מיוחד שנערך בבית אנשים ומחשבים לקראת הבחירות הקרבות, תחת הכותרת "אסיפת העם ברשת תכריע את הבחירות?", בהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

פרידברג חידד את דבריו: "הומור, כפי שבא לידי ביטוי בסרטונים במערכת הבחירות הנוכחית, הוא מפלט פשוט למתחמקים ממסר מורכב. הסרטונים משכיחים את העובדה שבניכוי הלייק והשיתוף, מדובר במערכת בחירות שתקבע איך ייראו ארבע השנים הבאות במדינת ישראל".

מנכ"ל Feed Media מצטרף לשורת אנשי הדיגיטל שמודעים למגבלות הממלכה שלהם: "אין תמהיל מדויק בין שטח לדיגיטל. היכולת הגדולה של הדיגיטל על פני השטח היא בהגעה לטרגוט מחודד (הגעה ללקוח באופן ממוקד – ר"ק). רמת הרזולוציה שניתן להגיע אליה בפייסבוק (Facebook) היא משהו שאין שלט או פלאייר שיכול לספק. כל אלה, בשילוב היכולת לפנות עם חומרים סקטוריאליים, הם שובר השוויון הגדול של הדיגיטל במערכות הבחירות האחרונות. מדובר בכוח שלא היה בעבר בידי המפלגות".

פרידברג סיכם באמרו כי "כיום, הרשתות החברתיות הן זירה פרוצה , יש יד קלה על המקלדת. זה לא צומח מכלום – כשחברי כנסת מרשים לעצמם לפרוץ כל סכר אפשרי, לא ניתן לבוא בתלונות על אלימות ניסוחיו של הטוקבקיסט הממוצע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים