ד"ר איתן לסרי: "'כיכר העיר' הפכה ל-'כיכר הרשת'"

"השימוש ברשתות חברתיות על ידי פוליטיקאים חשוב ומעיד על קידמה ורצון לשיח ישיר", אמר ד"ר לסרי, מנכ"ל ומייסד אתגר פתרונות אסטרטגיים ויזמות, ובעברו יועצם של אריאל שרון ובנימין נתניהו

25/02/2015 18:51
ד"ר איתן לסרי, מנכ"ל אתגר פתרונות אסטרטגיים ויזמות. צילום: יח"צ

"באחרונה אנחנו עדים לעובדה כי 'כיכר העיר' הפכה ל-'כיכר הרשת'", כך אמר ד"ר איתן לסרי, מנכ"ל ומייסד אתגר פתרונות אסטרטגיים ויזמות, ובעברו יועץ של שני ראשי ממשלה – אריאל שרון ובנימין נתניהו.

הדברים נאמרו ברב שיח מיוחד שנערך בבית אנשים ומחשבים לקראת הבחירות הקרבות, תחת הכותרת "אסיפת העם ברשת תכריע את הבחירות?", בהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

ד"ר לסרי פירט: "כיום, בניגוד למערכות הבחירות בעבר, אי אפשר להסתפק בשימוש בכלים קונבנציונאליים בלבד, כמו שלטי חוצות ופלאיירים. האזרח מעורב יותר ומביע את עמדת ורצונו באמצעות פוסטים, לייקים, בלוגים, סרטונים, תמונות ותגובות. לכן, אין זה פלא שחלק ניכר מהתקציבים של המועמדים מושקעים בפעילות פוליטית בזירת האינטרנט בכלל ו-ווב 2 בפרט".

הרשת מוצפת באחרונה בסרטוני בחירות משעשעים, שמכתיבים את סדר היום הציבורי. ד"ר לסרי התייחס גם לכך: "בחירות 2015 מוכיחות שפלטפורמת סרטוני הווידיאו של יוטיוב (YouTube) היא הפופולרית ביותר להעברת מסרים. זאת בצד פייסבוק (Facebook), שממשיכה להיות כלי חזק ומשפיע. השימוש ברשתות חברתיות על ידי פוליטיקאים חשוב ומעיד על קידמה ורצון לשיח ישיר בין הנבחרים והציבור, אך אינו מחליף בצורה מלאה את התקשורת ה-'ישנה'".

ד"ר לסרי סיכם באמרו כי "אנשי הציבור שרוצים להיבחר אימצו במהירות את השימוש באינטרנט, ולאחר מכן ברשתות החברתיות, כחלק בלתי נפרד מ-'ארגז הכלים' שבאמצעותו הם פונים אל הבוחרים, והם מהווים חלק אינהרנטי נוסף מהתמהיל השיווקי של הפוליטיקה ה-'חדשה'".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים