תים הטמיעה מערכות אחסון 3PAR בהיקף של שלושה מליון שקלים

המערכת, מבית היוצר של HP, מציעה פתרון מבוסס SSD קל לניהול, גמיש לשינויים ושדרוגים עתידיים והיות שכך מאפשר מהירות עבודה מקסימלית בנפחי עבודה משתנים

29/12/2014 18:01
רמת אבטחה גבוהה ביותר. תים

תים התקינה מערכות 3PAR בקרב חברות בתחום התחבורה. בין האחרונות שבהן: דרך ארץכביש 6 ואגד תחבורה. שני הפרוייקטים החלו לפני כחצי שנה והסתיימו לאחרונה. היקפן הכספי של העסקות עומד על שלושה מליון שקלים.

המערכת, מבית היוצר של HP, מציעה פתרון מבוסס SSD. מדובר במערכת קלה לניהול, גמישה לשינויים ושדרוגים עתידיים והיות שכך מאפשרת מהירות עבודה מקסימלית בנפחי עבודה משתנים, כל זאת תוך חסכון בשטחי אחסון.

שרון חיות, ה-CTO של דרך ארץ, אמר כי "ביצענו שדרוג והחלפת מערכת עיבוד נתוני הכביש, כמו גם זיהוי אוטומטי של לוחיות הרישוי. כיום, בעזרת המערכת, אנחנו יודעים לייצר תועלות שלא היו לנו קודם לכן, כגון ניצול מקסימלי של נפחי האחסון. העבודה התייעלה משמעותית וקצב העיבוד נעשה מהיר יותר".

לדברי חן עמרם, ה-CTO של אגד, "התקנו את מערכת 3PAR ובנינו דטה סנטר שמנהל את כל מערך צי האוטובוסים שלנו. התוצאה היא עבודה יעילה יותר, שקופה יותר, מבוקרת ומנוהלת יותר וכל זה בעלויות נמוכות יותר. המערכת החדשה שהתקנו משלבת למעשה מספר סוגי דיסקים. גדולתה היא בכך שהיא יודעת לעשות אופטימיזציה מלאה ברמת בקשת הביצועים הדרושה לארגון, לקחת את המידע שהיא מזהה כחשוב ביותר ולשים אותו על הדיסקים. אלה אופטימיזציה ותעדוף של המידע שאותו אנחנו צריכים לשלוף".

בני כץ, מומחה אחסון מתים, ציין כי "מערכת ה-3PAR מאפשרת עבודה אקטיב-אקטיב מלאה בכל תרחיש, תוך ניצולת מלאה של כל המשאבים. בקרים ודיסקים מתחלקים בעומסים באופן מלא ובכך נמנעים מצווארי בקבוק ומקבלים ביצועים מיטביים בכל תרחיש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים