קמינריו הטמיעה את מערך האחסון שלה בטבולה בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

טבולה מאפשרת להגיש המלצות קריאה באופן אוטומטי לקורא באמצעות קוביות וכותרות המופיעות בסיומם של עמודי טקסט באינטרנט – תחום הנמצא בצמיחה מהירה מאוד ● במערך האחסון של החברה נשמרים נתונים אודות אמצעי המדיה השונים ומידע סטטיסטי על השימוש בתוכן

חוותה גידול חד בפעילותה ובהיקף הלקוחות והמשתמשים. טבולה

טבולה (Taboola), מיזם  ישראלי העוסק בתחום המלצות לצפייה בתכנים באינטרנט, הטמיע מערך אחסון של קמינריו (Kaminario). הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

פתרון Kaminario K2 מטפל בנפח אחסון של של מאות טרה בייט עבור מערך ה-IT של החברה בארץ ובעולם.

בשנים האחרונות חווה הסטארט-אפ גידול חד בפעילותה ובהיקף הלקוחות והמשתמשים. טבולה מספקת שירות לאתרי חדשות ותוכן בעולם. ההתרחבות בפעילות החברה הניעה אותה לקחת את הפתרון של קמינריו, המספק אחסון בארכיטקטורת Scale Out, עם יכולת גידול לינארי של מערך האחסון – ללא פגיעה בביצועים. לפני שנה וחצי הוטמעה גרסת פיילוט ובעקבות הטמעה זו בוצע הפרויקט.

מערכת קמינריו גרסה 5, כוללת טכנולוגיות לצמצום בנפחי נתונים, ומאפשרת לטבולה לאחסן מאות טרה בייט בשטח רצפה קטן יותר ובצריכת חשמל נמוכה יותר, בשל טכנולוגיות ה- In-Line Compression  וה- In-Line De-Duplication של קמינריו.

מטרת הפרויקט הייתה להקים מערך אחסון מרכזי ואתר גיבוי, המעניק ביצועים עקביים, זמינות, הגנה על המידע והמשכיות עסקית באמצעות סנפשוט (Snapshot ) ובאמצעות טכנולוגית RAID מתקדמת.

טבולה מאפשרת להגיש המלצות קריאה באופן אוטומטי לקורא באמצעות קוביות וכותרות המופיעות בסיומם של עמודי טקסט באינטרנט – תחום הנמצא בצמיחה מהירה מאוד. הטכנולוגיה של טבולה מנתחת את היסטורית צריכת התוכן של קורא הכתבה ומאפייניה השמורים בשרתי החברה ומציעה לו תכנים עם סיכוי עניין גבוהים וייצרו שיעור הקלקה גבוה.

במערך האחסון של החברה נשמרים נתונים אודות אמצעי המדיה השונים ומידע סטטיסטי על השימוש בתוכן. באמצעות מערכות  Real Time Analytics מבוצעת ההתאמה בין ערוצי המדיה ודפי התוכן לבין הגולש שמגיע לאתר ומצפה לקבל המלצת תוכן איכותית המתאימה לתוכן הכתבה.

לדברי דניאל חן, מנמ"ר טבולה, "הקמת מערך אחסון מרכזי מבוסס קמינריו במרכזי המיחשוב שלנו בישראל ובארה"ב, הצומחים בקצבים גבוהים מאוד – מאפשרת לנו להתמודד עם הצורך לנהל ולאחסן כמות הולכת וגדלה של מידע, עם ביצועים מיטביים בשלושה ממדים – IOPS, Throughput ו- Latency, להגדיל את נפח המידע ב- Scale-Out מבלי להתפשר על ביצועים, לעבוד עם מערכת ניהול מרכזית ולאחסן יותר מידע בפחות מקום. הורדנו את עלויות מערך האחסון ובמקביל קיבלנו פתרון אחסון אינטואיטיבי לניהול".

רון דוידי, מנהל אזור EMEA  בקמינריו, הוסיף כי "שיפרנו משמעותית את יכולות מערך האחסון לאחר שהחליף מארז אחסון שכלל דיסקים מסוג Flash SSD. בתחום ה- Flash SSD, ברור שהמדיה עצמה לבדה אינה מספיקה על מנת להביא למירב ביצועים וזמינות. רק ארכיטקטורה ייעודית קלה לניהול ושכבת תוכנה מלאה המותאמת לארכיטקטורה המודרנית המבוססת All Flash , תאפשר לארגון לגדול ללא חשש לאיבוד ביצועים ולאיבוד המידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים