כלנית תטמיע את פתרונות אבטחת המידע וניהול המובייל של MobileIron

במסגרת ההסכם תבצע החברה פעילות של מכירה, יישום והטמעה של פתרונות MobileIron בישראל, ותצטרף לרשת האינטגרטורים של הפתרון בישראל

02/09/2014 18:03
MobileIron

כלנית מונתה לאינטגרטור של פתרונות חברת MobileIron המתמחה באבטחת מידע וניהול המובייל הארגוני. המינוי הינו בעקבות הסכם שיתוף פעולה בין חברת אקסנטד (Extend) בראשותו של יונתן טורצקי, המפיצה בישראל של פתרונות MobileIron, לבין חברת כלנית.

במסגרת ההסכם תבצע כלנית פעילות של מכירה, יישום והטמעה של פתרונות MobileIron בישראל, ותצטרף לרשת האינטגרטורים של הפתרון בישראל. MobileIron הינה מפתחת ומשווקת של פלטפורמה לניהול ואבטחת מידע לתחום המובייל הארגוני. הפלטפורמה של MobileIron כוללת יכולות בתחום ניהול ואבטחה של מכשירי הקצה – סמארטפונים וטאבלטים – ובנוסף יכולות בתחום ניהול תכנים מאובטחים (MCM), ניהול אפליקציות מאובטחות (MAM), וניהול קבצים מאובטחים. הפלטפורמה של MobileIron הוטמעה בלמעלה מ-6,000 ארגוני אנטרפרייז ברחבי העולם, וסביב הפתרון קיימת רשת של כ-300 שותפים עסקיים ואינטגרטורים עולמיים.

חברת המחקר גרטנר (Gartner) ׁׁ דירגה את MobileIron זו שנה שלישית ברציפות כ-Leader במחקר השנתי שלה לתחום ה-Enterprise Mobile Management. בתחום ניהול המובייל הארגוני בישראל. נכון להיום הפלטפורמה של MobileIron מאבטחת ומנהלת עשרות אלפי משתמשי מובייל במגזר האנטרפרייז הישראלי, השייכים ליותר מ-70 ארגונים.

יונתן טורצקי, מנכ"ל חברת אקסטנד, נציגת MobileIron בישראל, מסר כי "תחום המובייל נותן לארגונים יכולות שהיו לא מוכרות רק לפני מספר שנים ספורות. אלא שלצד ההזדמנות קיים צורך הולך וגובר לאבטחת מידע וניהול של מכשירי המובייל הארגוניים. החיבור לפלטפורמה של MobileIron יאפשר לכלנית לספק ללקוחותיה את היכולות הנדרשות כדי לשלב את המובייל כגורם קריטי ומשמעותי בפעילותם העסקית."

נמרוד הירשהורן, CTO ומנהל אגף טכנולוגיה ופתרונות בכלנית מסר כי "שיתוף הפעולה עם MobileIron הוא רק חלק ממגמה שחברת כלנית מקדמת בשנים האחרונות להטמעת מערכות מסוג זה, וזאת מתוך הכרותה בחשיבות הניוד הארגוני ובהשתלבות נכונה ומבוקרת של יישומי המובייל השונים בארגונים."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים