מטריקס תייצג את פתרונות ניהול אבטחת הרשת של אלגוסק

בבמסגרת ההסכם מטריקס תהיה אחראית על שיווק והפצת הפתרונות לחברות וארגונים בישראל לצד אספקת שירותי הטמעה, ייעוץ מקצועי, תמיכה ושירות

חיבור שיאפשר להביא לחברות וארגונים בארץ פתרונות טובים ואיכותיים. אלגוסק

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס חתמה על הסכם ייצוג והפצה עם חברת התוכנה הבינלאומית אלגוסק (AlgoSec), מובילה עולמית בפתרונות ניהול מדיניות אבטחת המידע הארגונית.

פתרון הדגל של החברה הוא AlgoSec Security Suite, המאפשר לחברות וארגונים לנהל באופן אוטומטי מרכזי, ויעיל יותר מדיניות מורכבת של אבטחת הרשת דרך Firewalls ותשתיות אבטחה אחרות בארגון, תוך שיפור יכולות האבטחה ומהירות התגובה.

AlgoSec Suite מאפשר לחברות וארגונים להצליח לגשר בין עבודת צוותי אבטחת המידע, מנהלי הרשתות והאפליקציות בארגון על ידי שילוב המוצרים:  Algosec BusinessFlow, FireFlow ו-Firewall Analyzer. אלו מאפשרים לארגון לייעל ולשפר את ניהול מדיניות אבטחת המידע בארגון ובמקביל יכולת לבצע שינויים, הבטחת תאימות מלאה ורציפה, מקסום זמינות אפליקציות ושירותים, הגנה טובה יותר מפני מתקפות סייבר ועוד.

לדברי אמיר הראל, סמנכ"ל חטיבת  מוצרי התוכנה של במטריקס, "תחום אבטחת המידע בארגון הוא אחד מהאתגרים המרכזיים והחשובים ביותר כיום של אנשי מערכות המידע. שיתוף הפעולה שלנו עם חברת אלגוסק, שהינה מהמובילות בעולם בתחום ניהול אבטחת רשתות,  יאפשר לנו להביא לחברות וארגונים בארץ פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מנת לענות על הצרכים והאתגרים בתחום זה".

לדברי אלי אדלר, מנכ"ל אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה , בחברת אלגוסק , "אנו  מאוד שמחים על הסכם שיתוף הפעולה עם מטריקס שיאפשר לנו לספק יחד את הפתרונות המובילים שלנו לשוק הישראלי. ההצלחה של לקוחותינו בהטמעת הפתרונות שלנו   היא בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו מאמינים ששיתוף הפעולה עם  מטריקס, יאפשר לנו לבסס ולהרחיב את הפעילות שלנו בישראל בהצלחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים