רונית לפידור-בלו, מיה מחשבים: "נגדיל את היקף הפרויקטים ב-BI בשירות עצמי ובאנליטיקה"

"נמשיך להוביל את השוק הישראלי בעולמות אלה, נגדיל את מספר העובדים ונשים דגש מיוחד על המצוינות", אמרה המנכ"לית הטרייה של מיה מחשבים בראיון לאנשים ומחשבים

רונית לפידור-בלו, מנכ"לית מיה מחשבים

"כבר כיום אנחנו חזקים בעולמות ה-BI החדש, שכולל את הניתוח צופה פני העתיד, ה-Analytics וה-BI בשירות עצמי. נמשיך להוביל את השוק הישראלי בעולמות אלה", כך הבטיחה רונית לפידור-בלו, המנכ"לית הטרייה של מיה מחשבים, נציגת סאס (SAS) בישראל.

לפידור-בלו התראיינה לאנשים ומחשבים בראיון ראשון לאחר היוודע דבר מינויה היום (א'). לדבריה, "בכוונתי להגדיל את מערך העובדים במיה מחשבים ולהעמיק את האחיזה בקרב כלל הלקוחות שלנו במגוון מגזרי המשק. אנחנו פעילים מול לקוחות גדולים בארץ ונפעל להעמקת שיתוף הפעולה איתם".

המנכ"לית החדשה של מיה מחשבים צוינה השנה לשבח על ידי סאס העולמית ודורגה כמצטיינת בין מנהלי המכירות בחברה העולמית, שמונה כ-13 אלף עובדים. לדבריה, "בכוונתי לשים דגש על מימד המצוינות, תוך כוונה לתת ערכים מוספים ללקוחות".

"צוות החברה ואני נמשיך להגדיל את פעילות החברה ולהוביל אותה להישגים בישראל, תוך שמירה על התרבות שלה, המשפחתיות הנהוגה בה ופיתוח והעצמת העובדים", הוסיפה לפידור-בלו.

היא הוסיפה כי "הפעילות הפרויקטלית תורחב, תוך מיקוד בפתרונות המותאמים לצרכי הלקוחות, בדגש על פתרונות לשיווק ממוקד לקוחות, זיהוי ומניעת הונאות, ניהול סיכונים, סייבר ותחומים נוספים בהם בא לידי ביטוי היתרון האנליטי של סאס".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבי

    קצת יותר צניעות לא תזיק לך. גודל האכזבות כגודל הציפיות. דברי פחות תעשי יותר וקנית את עולמך

אירועים קרובים