018-אקספון מצטרפת למיזם הסיבים האופטיים

החברה תוכל להציע קישור באמצעות תשתית הסיבים האופטיים וכן להציע את שירותיה בפורטל הניטראלי שתפעיל IBC ● בכך מצטרפת 018-אקספון לרבות מהמתחרות שלה, שכבר הצטרפו לשירות

מחיר אחיד לאינטרנט מהיר. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

אחרי כמה ממתחרותיה הודיעה היום (א') 018-אקספון כי היא מצטרפת למיזם הסיבים האופטיים של IBC. החברה תוכל להציע קישור באמצעות תשתית הסיבים האופטיים וכן להציע את שירותיה בפורטל הניטראלי שיופעל במסגרת המיזם.

ההסכם בין החברה למיזם הסיבים האופטיים מבוסס על המודל העסקי של Open Services Exchange, שייעודו לעודד חדשנות טכנולוגית ובחירה חופשית של הצרכנים באמצעות בניית רשת ניטראלית, שפתוחה לשימושו של כל בעל רישיון לתקשורת בישראל בתנאים שווים.

דני לאובר, מנכ"ל IBC, אמר כי "תשתית הסיבים האופטיים צוברת תאוצה וההצטרפות של 018-אקספון היא צעד נוסף לעבר עולם תקשורת חדש. כללי המשחק משתנים והכוח עובר לצרכן, תוך שקיפות ותחרות אמיתית".

לדברי איציק בן-אליעזר, מנכ"ל 018-אקספון, "טבעי בעינינו להציע את השירות שלנו גם על תשתית הסיבים החדשה המוקמת על ידי IBC, ובאמצעות מערך שיווק המתאים לערכים העסקיים שלנו ולאופן בו אנחנו משווקים ומספקים שירותים גם היום על תשתיות אחרות".

מהמיזם נמסר כי רשת הסיבים האופטיים, שתגיע עד לביתם של צרכני התקשורת בישראל, צפויה לתת מענה למיחשוב ענן, אפליקציות מתקדמות והתלכדות טכנולוגית בין הקווים הנייחים למובייל. המודל העסקי של IBC מבוסס על תשתית הסיבים ניטראלית המאפשרת לספקי השירות להציע מגוון של שירותים, כגון רפואה מתקדמת מרחוק,IPTV , סלולר דור 4, משחקים אונליין, ענן מתקדם, אחסון נתונים ברשת, למידה מרחוק ועבודה מהבית. לא ניתן לתת מן השירותים הללו על גבי רשתות התקשורת הקיימות, שאינן תומכות בתקשורת סימטרית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים