הארגון המקצועי של מנהלי המוצר בישראל מקים דירקטוריון

הדיקרטוריון של Product Excellence, שהוקם בדצמבר שעבר, הכריז שימנה אנשי מוצר בכירים בחברות טכנולוגיוה מובילות בארץ

Product Excellence, הארגון המקצועי של מנהלי המוצר בישראל, הכריז לאחרונה על הקמתו של דירקטוריון שיפעל לטובת קידום תחום ניהול המוצר בישראל.

ניהול המוצר הוא אחד התחומים הטכנולוגיים הבודדים בהם ניתן לפעול שלא מתוך פרקטיקה מקצועית ברורה ולכן נחשב תחום פרוץ. מאות אלפי שעות פיתוח מיותרות נובעות מהיעדרן של היכרות אפקטיבית עם שיטות עבודה, כמו גם עם אופטימיזציה של תהליכי עבודה – בזבוז שניתן למנוע.

דירקטוריון הארגון מורכב מאנשי מוצר בכירים בחברות טכנולוגיה מובילות בארץ כמו HP, צ'ק פוינט (Check Point), סאפ (SAP), וחברות נוספות. כחלק מפגישת הדירקטוריון הראשונה הוגדרו מטרות הארגון, הכוללות מיסוד ושיתוף ידע בתחום, קידום מומחיות בניהול מוצר, הכשרות מקצועיות וחיבור לעולם האקדמי.

"ניסיוני במעבדת סאפ מעיד על כך ששיתוף הפעולה בין מנהלי מוצר, מנהלי פרויקט ואנשי חווית המוצר קריטי להצלחת המוצר. מדובר במקצועות שונים אבל משלימים, ובמסגרת קידום התחום המקצועי של ניהול המוצר בישראל, בכוונתנו כארגון מקצועי לסייע בהכוונה בנושא, במטרה לקדם את האנשים באופן אישי ואת הישגי התעשייה", אמר גיא בבלי, סמנכ"ל ומנהל המוצר הראשי בקבוצת הפורטל של מעבדת סאפ בישראל.

לטענת הארגון, הקמתו של גוף מקצועי המגובה בידע ובניסיון הרב של בעלי תפקידים בכירים מהווה פתח לקפיצה עצומה בביסוסו של תחום ניהול המוצר כפרקטיקה מקצועית, כאשר סטנדרטים של ניהול מוצר קיימים כבר שנים רבות בארגונים גדולים ועוברים כתורה שבעל פה.

כינון קהילה יאפשר שיתוף של ידע ומתודות עבודה, כמו גם יסייע למנהלי מוצר בארגונים קטנים כגדולים "ליישר קו" עם התעשייה ולקבל גיבוי ותמיכה באופן שוטף.

Product Excellence הוקם בדצמבר 2013 במטרה לאגד מקצועית את מנהלי המוצר בארץ ולתרום לשיתוף ויצירת ידע מקצועי בתחום. הארגון הוקם באופן התנדבותי ומארגן פעילויות רבות לחבריו, לרבות קורסים, סדנאות, מפגשים, דיונים, כנסים ועוד ומזמין אנשי מוצר בתחומי הטכנולוגיה להצטרף ללא עלות וליהנות מפעילותו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים