גולד מיינרס הטמיעה מערכת לניהול פיננסי של סאס בפרויקט בהיקף 600 אלף שקלים

הפתרון שהוטמע משמש את המחלקה הכלכלית של סלקום בתהליך של תכנון התקציב בחברות השייכות לקבוצה

גולד מיינרס (Gold Miners) הטמיעה מערכת תכנון תקציב של סאס (SAS) בקבוצת סלקום. חלקו השני של הפרויקט ארך חצי שנה והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ב-600 אלף שקלים.

הפתרון שהוטמע, SAS Financial Management, משמש את המחלקה הכלכלית של סלקום בתהליך של תכנון התקציב בחברות המשתייכות לקבוצה. הפרויקט התבצע בשני שלבים. בשלב הראשון, שבוצע במהלך 2012, הוטמעה המערכת בסלקום עצמה. השלב השני כלל חיבור למערכת של החברות השייכות לקבוצת סלקום, ביניהן: ספקית האינטרנט והתקשורת 013 נטוויז'ן ורשת חנויות הסלולר דינמיקה.

המערכת החדשה נועדה לייצר אחידות בתהליכי תכנון התקציב וליצירה של שפה פיננסית אחידה בין כל חברות הקבוצה. היעד המרכזי של הפרויקט היה לשקף למקבלי ההחלטות את תמונת הרווחיות לשנה הקרובה של הארגון, כאשר הדרישה של המחלקה הכלכלית בסלקום הייתה להטמיע מערכת שתאפשר לבצע את תהליך התקציב באופן מסודר ואחיד לכל הקבוצה. כמו כן, המערכת נדרשה לתמוך בעבודה מקבילה ובזמן אמת שמתבצעת על ידי כעשרה כלכלנים.

המערכת של סאס מחוברת למערכות התפעוליות בסלקום ובחברות השייכות לקבוצת סלקום – בדגש על מערכות בילינג ו-ERP. כך לדוגמא, המערכת מחוברת למערכת ה-ERP של סלקום, ולמערכת ERP אחרת של 013 נטוויז'ן.

שרון עצמון, מנהלת המחלקה הכלכלית בסלקום, אמרה כי "אנו החברה הראשונה בישראל שמיישמת את מודול FM של סאס, והתפעול שלו מייצר אינטגרציה טובה מול מודולים נוספים של סאס, בהם אנו עושים שימוש".

יבגני חסין, מנהל תחום תכנון תקציב וניהול ביצועים בגולד מיינרס, ציין כי "קבוצת סלקום פועלת באחת הסביבות העסקיות התחרותיות ביותר במשק הישראלי. מערכת תכנון התקציב שהקמנו תאפשר לנתח באופן מדויק הן את הפעילות הקיימת והן תרחישים ותוכניות אסטרטגיות לפעילות עתידית, וכל זאת ברזולוציה גבוהה עד לרמת המוצר. כמו כן, המערכת מציעה שיפור תפעולי ותאפשר לקצר באופן משמעותי את זמני ההתכנסות והתכנון הפיננסי בקבוצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים