אפל: פרסומת חדשה ל-iPad Air – עם ציטוטים מהקולנוע

הסרטון מציג מגוון של פעילויות שניתן לבצע באמצעות הגרסה המעודכנת של המכשיר ● הקול בפרסומת הוא זה של רובין וויליאמס, והוא מצטט במהלכה מונולוג מהסרט ללכת שבי אחריו, בו כיכב

פרסומת חדשה של אפל (Apple), שהושקה עם תחילת משחקי הפלייאוף בליגת הפוטבול האמריקנית (NFL) בסוף השבוע, מציגה מגוון של פעילויות שניתן לבצע באמצעות iPad Air. בסרטון נראה השימוש בגרסה המעודכנת של הטאבלט לצורך יצירת סרטים, צילום תמונות, יצירת מוזיקה, תכנון בניינים ועוד.

מטרת הפרסומת היא להראות את מגוון הדרכים בהן ניתן להשתמש במכשיר בחיים הפרטיים ובעבודה. יחד איתה השיקה החברה מיני אתר בשם Your Verse, שמציג את הסיפורים שעומדים מאחורי הפקת הפרסומת.

הקול בסרטון הוא של רובין וויליאמס, שנואם בו את נאום "הגרסה שלכם" מהסרט ללכת שבי אחריו, בו הוא מגלם מורה מחליף לספרות בבית ספר שמרני לבנים שמנסה להקנות לתלמידיו דרכים חדשות להביט על העולם.

"אנחנו לא קוראים וכותבים שירה מפני שזה שנחמד", מצטט וויליאמס. "אנחנו קוראים וכותבים שירה מפני שאנחנו שייכים למין האנושי. והמין האנושי מלא בתשוקה. ורפואה, חוק, עסקים, הנדסה – הם משלחי יד מכובדים והכרחיים כדי לשמור על החיים. אבל שירה, יופי, רומנטיות, אהבה – בשביל זה אנחנו נשארים בחיים".

לאחר מכן מצטט וויליאמס שיר של וולט ויטמן, מהחשובים שבין המשוררים האמריקניים, שאומר שכל אחד יכול לתרום גרסה משלו למחזה החיים רב העוצמה, ושואל את התלמידים: "מה תהיה הגרסה שלכם?"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים