יאיר לפיד לג'ו טוצ'י: "אעשה כל שביכולתי כדי לסייע ל-EMC להמשיך להשקיע בישראל"

שר האוצר אמר את הדברים בפגישה שנערכה בינו לבין מנהלי החברה, בראשותו של טוצ'י ● במהלך הפגישה הם דנו בפיתוח אזורי תעשייה נוספים, כמו פארק ההיי-טק בבאר שבע, ובתרחישים בעולם ה-Big Data

"אעשה כל שביכולתי כדי לסייע ל-EMC להמשיך להשקיע בישראל", כך אמר שר האוצר, יאיר לפיד, בפגישה שערך אתמול (א') עם יו"ר ומנכ"ל EMC, ג'ו טוצ'י, שעושה בימים אלה בארץ. לדברי לפיד, השקעות שכאלה "יבססו את מעמדה של ישראל בצמרת הטכנולוגיה העולמית".

במהלך הפגישה דנו שר האוצר ובכירי EMC בהשקעות של החברה בישראל שלדבריה, "נובעות מהיכולת המוכחת הטמונה בהון האנושי שלה להוביל בתחומי חדשנות רבים". בהקשר זה דנו הצדדים גם בפיתוח אזורי תעשייה נוספים, כמו פארק ההיי-טק בבאר שבע, בו פועלת החברה כיום, שיעסקו בפיתוחים חדשניים שעתידים לבסס את מעמדה של ישראל בעולם הטכנולוגי. נושא נוסף שעלה לדיון הוא תרחישים בעולם ה-Big Data בישראל – אחד התחומים בו עוסקת EMC.

פרט לטוצ'י השתתפו בפגישה, מטעם EMC, ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא בחברה ומנכ"לית מרכז המצוינות שלה בישראל; גיל גורן, סגן נשיא לפיתוח עסקי; דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל מכירות ותמיכה; ויוסי פיקל, מנהל פיתוח עסקי ב-EMC ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים