דניאל נחום יתמנה למנמ"ר מפעל הפיס; יחליף בתפקידו את צבי אמיתי

נחום, שייכנס לתפקיד הנחשק ב-1 בנובמבר, מחזיק ברזומה 30 שנות ותק בענף ה-IT לרבות תפקידים בבנקים ירושלים, יהב ודיסקונט ● גורמים בשוק העריכו כי הסיבה לפרישתו של אמיתי היא אכזבתו מכך שלא נבחר לתפקיד מנכ"ל מפעל הפיס

דניאל נחום, סמנכ"ל המחשוב של מפעל הפיס

דניאל נחום ימונה למנמ"ר מפעל הפיס – כך הודיעה היום (ד') ועדת האיתור לתפקיד. הוא יחליף בתפקידו את צבי אמיתי הוותיק, שפורש בתום 11 שנות עבודה בארגון. נחום ייכנס לתפקידו ב-1 בנובמבר.

נחום (58) מחזיק ברזומה 30 שנות ותק בענף ה-IT. עד לאחרונה כיהן כמנהל אגף המיחשוב בבנק ירושלים. החליפה אותו בתפקידו מיכל מרכוס, המכהנת בתפקיד זה כיום. לפני כן שימש כמשנה למנכ"ל ומנהל אגף המיחשוב והתפעול בבנק יהב וכן כאחראי על ניהול ופיתוח פרויקט אופק בבנק דיסקונט. במסגרת עבודתו בבנק ירושלים היה אחראי להקמת מערכות מיחשוב חדשות, תשתיות אינטרנט, ארכיון דיגיטלי, ועוד. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב ומינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

מנמ"ר מפעל הפיס נחשב לאחד התפקידים הנחשקים במשק. ניגשו אליו שורה ארוכה של אנשי מקצוע בולטים, בהם כאלו המכהנים בתפקידים בימים אלה וגם כאלו שפרשו לא מכבר.

המנמ"ר הפורש, צבי אמיתי, מילא בעבר שורה של תפקידים בכירים בענף ה-IT. בין היתר, שימש כסמנכ"ל התקשורת בקבוצת נס טכנולוגיות, אליה הגיע מקונתהל. גורמים בשוק העריכו כי הסיבה לפרישתו היא אכזבתו מכך שלא נבחר לתפקיד מנכ"ל מפעל הפיס.

פורש מתפקידו. צבי אמיתי, סמנכ"ל מערכות המידע במפעל הפיסגורמים המקורבים למפעל פיס מציינים כי החשיבות של מערכות המיחשוב שלו היא עצומה ומהווה למעשה את קו הייצור של הארגון. מערכת המיחשוב המרכזית של מפעל הפיס היא AIX, המקושרת למערכות גיבוי "חם". תקציב המיחשוב של מפעל הפיס מוערך בעשרות מיליוני שקלים בשנה, כאשר צוות ה-IT בארגון מונה כ-100 עובדים.

בשנים האחרונות הוביל אמיתי תנופת פיתוח גדולה בתחום המיחשוב במפעל הפיס. בין היתר בוצעו פרויקטי ERP ו-BI וכן פרויקט מובייל, שזכה בפרס במסגרת תחרות מצטייני המיחשוב ITAwards 2012 של אנשים ומחשבים.

מפעל הפיס הוא ארגון התנדבותי, שהקים בעשור האחרון למעלה מ-1,500 מבני פיס לשירות הקהילה, בשטח כולל של 1.5 מיליון ק"מ, המשמשים כאכסניות לפעילות חינוכית, ספורט והעשרה תרבותית.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    כמו שכולם יודעים צבי לא פרש צבי פוטר

  2. אסף

    יום עצוב למפעל הפיס. מנמ"ר לא בוחרים בדרך של הימור. כל מי שבתחום יודע כי דני נחום פוטר מכל ארגון שבו היה בשם חוסר היכולת לממש פרויקטים. בתחילת 2013 הוא פוטר בבושת פנים מבנק ירושלים לאחר שגרם לבנק נזקים רבים וגרם לסגירה של פרויקט בהיקף עצום מבחינת הבנק ולהפסדים שכל הבנק סובל מהם. זוהי החלטה הזויה שמראה שרק מראה שוועדת האיתור מורכבת מאנשים לא מקצועיים שלא מחוברים בשטח. מציע שתשאלו קצת בארגונים שהוא עבד בהם קודם לכן מה הם חושבים עליו - ביה"ב, בדיסקונט, בבנק ירושלים.

אירועים קרובים