מטריקס תייצג את BWise בישראל

מוצר הדגל של BWise הוא BWise GRC Platform, המספק לטענתה פתרון תוכנה מקיף לכל הצרכים העסקיים והתפעוליים בעולם ניהול סיכונים, IT Governance ו-Compliance

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס חתמה על הסכם ייצוג והפצה עם חברת התוכנה הבינלאומית BWise, הנמנית עם קבוצת הפתרונות הארגוניים של Nasdaq OMX – שחקנית עולמית בפיתוח ושיווק פתרונות תוכנה בתחומי ניהול סיכונים, IT Governance (משטר טכנולוגית מידע) ו-Compliance (תאימות).

מוצר הדגל של BWise הוא BWise GRC Platform, המספק לטענתה פתרון תוכנה מקיף לכל הצרכים העסקיים והתפעוליים בעולם ה-GRC (ר"ת Governance, Risk Management ו-Compliance), ומקנה להן יכולות מתקדמות לניהול סיכונים, בקרה, ביקורת פנימית וניהול תהליכים ארגוניים בהתאם לדרישות העסקיות והרגולטוריות.

אמיר הראל, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחטיבת מוצרי התוכנה של במטריקס: "השוק הישראלי נחשב למתקדם מאוד והוא מחפש כל העת דרכים לשפר את הביצועים והתהליכים העסקיים. בכך הוא ירוויח מהפתרון המתאים ביותר בתחום ניהול הסיכונים, Governance ו-Compliance".

לדברי רוב ואן סטראטן, סמנכ"ל מכירות בכיר ב-BWise, "שיתוף הפעולה עם מטריקס יאפשר לנו להרחיב את פעילותינו בישראל ולהגיע למספר רב של חברות וארגונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים