בקרוב: סמסונג תעדכן את המכשירים הבולטים לאנדרואיד 4.3

הגלקסי S4 יקבל את העדכון כבר בימים הקרובים ומכשירי הדגל האחרים, גלקסי S3 ו-Note 2 - בסוף נובמבר או תחילת דצמבר ● ייתכן מאוד שהעדכונים יושקו בישראל זמן מה אחרי שאר העולם, עקב הצורך בהתאמה לעברית

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

סמסונג (Samsung) מתכננת לעדכן בקרוב את מערכת ההפעלה של מכשירי הדגל מתוצרתה לאנדרואיד 4.3 (Android 4.3) – כך עולה ממפת דרכים של חברת הסלולר הצרפתית SFE, שדלפה לרשת. ראשון המכשירים שאמור לקבל את הגרסה החדשה הוא הגלקסי – מהלך שעתיד להתבצע כבר בימים הקרובים. עם זאת, לא ברור האם מדובר בעדכון עבור כל המכשירים מסדרת ה-S4 או רק עבור מכשיר הדגל הראשי עצמו. הבאים בתור הם מכשירי הגלקסי S3 וה-Note 2, שאמורים לקבל את העדכון לאנדרואיד 4.3 החל בסוף נובמבר או בראשית דצמבר.

יצוין, כי סמסונג החליטה לדלג על העדכון לאנדרואיד 4.2.2, המכונה Jelly Bean, עבור המכשירים שהיא השיקה במהלך 2012, כמו גם עבור ה-Galaxy S4. המטרה של החברה הייתה לקדם מהר יותר את העדכון ל-4.3. עם זאת, ייתכן מאוד שעד שהמכשירים הללו יקבלו את העדכון הנוכחי תשיק גוגל (Google) את אנדרואיד 4.4, שמכונה Kit Kat.

כמו כן, ייתכן מאוד שהעדכונים יתעכבו זמן מה להגיע לישראל לעומת שאר העולם, בגלל הצורך בהתאמה לעברית וכן לאפליקציות שמתקינות חברות הסלולר בארץ בטלפונים שהן מוכרות. בינתיים, בכל מקרה, יצטרכו המשתמשים של גלקסי S3 ו-Note 2 להסתפק בגרסה 4.1.1 או 4.1.2 של אנדרואיד, עימה הם רכשו את הטלפון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים