גרדיאן מקבוצת מלם תים תקים את אתר המועצה לתרבות של מפעל הפיס; ההיקף: 600 אלף שקלים

האתר החדש נועד לאפשר לפונים למועצה לתרבות של מפעל הפיס להגיש בקשות תמיכה באופן מקוון ויעיל, ישירות דרך האתר ● גרדיאן תבצע מיתוג, עיצוב ורענון לאתר, שלא עונה על הצרכים העכשוויים של המועצה

מבט על הצד הטכנולוגי של מפעל הפיס

גרדיאן מקבוצת מלם תים תקים את אתר האינטרנט החדש של המועצה לתרבות של מפעל הפיס, בפרויקט שיוצא לדרך לפני ימים אחדים וצפוי להסתיים בתחילת 2014. היקפו הכספי עומד על 600 אלף שקלים.

האתר החדש נועד לאפשר לפונים למועצה לתרבות של מפעל הפיס להגיש בקשות תמיכה באופן מקוון, ישירות דרך האתר. בכל שנה, המועצה לתרבות של מפעל הפיס מקבלת כ-1,500 בקשות לתמיכה בפרויקטים בתחומי התרבות והאמנות, תמיכה באמנים ויוצרים והקמה של מבני תרבות ברחבי הארץ.

הפרויקט הוקם מתוך צורך לרענן את האתר הנוכחי של אגף התרבות במפעל הפיס, שלא עונה לצרכים העכשוויים. במסגרת הפרויקט תבצע גרדיאן הליך של מיתוג מחדש ועיצוב לאתר, וכן תתמוך במילוי הטפסים, המעקב והבקרה על הבקשות, עד לאישור הסופי, תוך התממשקות למערכות חיצוניות ופנימיות של מפעל הפיס.

אילה רוזנפלד, מנהלת אגף מערכות מידע ניהוליות במפעל הפיס, אמרה כי "יש לאתר חשיבות רבה. אנחנו שמים דגש חזק על איכות העבודה ועל העמידה בלוחות הזמנים של הפרויקט".

לדברי דורון גיגי, סמנכ"ל אגף יישומים וטכנולוגיות במלם מערכות מקבוצת מלם תים, ציין שהאתר החדש יתבסס על תשתית SharePoint של מיקרוסופט (Microsoft).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים