סנדיסק הכריזה על משפחה חדשה של כונני SSD

ה-X210 מיועדים לארגונים המחפשים ביצועים גבוהים במרכזי הנתונים שלהם, כמו גם עבור שיפור התגובתיות של מחשבי PC – כך פרסמה החברה ● הכוננים יגיעו בנפחים של עד 512 ג'יגה-בייט ומציגים מהירות קריאה טורית בשיעור של 505 מגה-בייט/לשנייה ומהירות כתיבה טורית של 470 מגה-בייט/לשנייה

סנדיסק (SanDisk) הכריזה על משפחה חדשה של כונני SSD, ה-X210. לפי החברה, משפחת כוננים חדשה זו מספקת פיתרון אידיאלי לארגונים שמחפשים ביצועים גבוהים במרכזי הנתונים שלהם, ומצד שני, גם עבור שיפור התגובתיות של מחשבי PC – נייחים וניידים כאחד.

הכוננים במשפחת ה-X210 יגיעו בנפחים של עד 512 ג'יגה-בייט. הם מציעים מהירות קריאה טורית בשיעור של 505 מגה-בייט/לשנייה ומהירות כתיבה טורית של 470 מגה-בייט/לשנייה. בנוסף הם מציגים יכולת ניהול כוח אוטומטית שמאפשרת לחסוך בצריכת הכוח שלהם, ובכך בעצם לתרום לזמן העבודה שניתן לחלץ מסוללת המחשב.

כמו כן משובצת בכוננים טכנולוגיית ההאצה הקניינית של סנדיסק, nCache, ארכיטקטורה שיודעת לשמור נתוני מטמון בשכבות וכך להאיץ עוד יותר את ביצועי המערכת הכלליים.

"תוך מינוף טכנולוגיית  זיכרון הפלאש (Flash) המתקדמת ביותר של סנדיסק, ואת יכולות החסכון בחשמל החכמות, ה-X210 SSD הוא פתרון אחסון מהיר במיוחד שמיועד לשוק צומח ומציע תמורה טובה לכסף. מדובר בתוספת נהדרת לפורטפוליו מוצרי ה-SSD של סנדיסק", אמר טארון לומבה, סגן נשיא לשיווק פתרונות אחסון בחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים