בית המלוכה הבריטי פתח חשבון בטוויטר

במסגרת החשבון, יפרסם ארמון בקינגהם חדשות על המשפחה המלכותית, ומידע על מעשיהם של בני המשפחה ● המלכה אליזבת והנסיך צ'ארלס לא יגלשו בטוויטר בעצמם, אם כי הם יודעו על המהלך

רוצים לדעת מה עושה המלכה אליזבת? נסו בטוויטר. דוברת מטעם ארמון בקינגהם הודיעה בסוף השבוע, כי בית המלוכה הבריטי הצטרף לאתר המיקרו-בלוגינג, במטרה להשתמש בפופולריות של טוויטר להפצת חדשות על המשפחה המלכותית ומידע על מעשיהם של בני המשפחה. ניתן להגיע לחשבון הטוויטר של המשפחה על ידי הקשת הכתובת BritishMonarchy@.

הדוברת ציינה, כי אף לא אחד מבני המשפחה יגלוש בטוויטר אישית. "כוונתנו היא שזה יהיה שירות חדשות ולא שירות אישי", אמרה. עם זאת, היא אמרה, כי גם המלכה וגם הנסיך צ'ארלס קיבלו מידע על החשבון החדש.

הטוויטים הראשונים שהועלו על ידי צוות הארמון כוללים קישור לווידיאו ובו נראה הנסיך וויליאם בשירותו הצבאי, וכן תמונות מטקס קבלת הפנים שערכה המלכה אליזבט לקרול אן דפי, למשוררת החצר החדשה של בית המלוכה הבריטי.

החשבון בטוויטר הוא חלק ממהלך כולל של הארמון בתחום האינטרנט. בפברואר האחרון עבר האתר של בית המלוכה מתיחת פנים כוללת, והועלו בו קבצי וידיאו חדשים. כמו כן, יש למלכה אליזבת חשבון יו-טיוב, שנפתחה עוד ב-2007.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים