אפל תמנה משווק מורשה נוסף בישראל, לצד איי-דיגיטל

נציגי החברה ביקרו בארץ בחודשים האחרונים ונפגשו עם נציגים של חברות קמעוניות, במטרה לבחור אחת מהן ● נראה שכוונתה העיקרית של אפל היא להציף את השוק במכשירי iPhone ו-iPad, שלפי גורמים בשוק כמחצית מהם נמכרים דווקא בחנויות הפרטיות - ולא מחברות הסלולר או בחנויות של איי-דיגיטל

אפל (Apple) מתכננת למנות משווק מורשה נוסף בישראל, לצד איי-דיגיטל (iDigital) ובמעמד זהה לה. נציגי החברה ביקרו בארץ בחודשים האחרונים ונפגשו עם נציגים של חברות קמעוניות, במטרה לבחור אחת מהן, כמו קבוצת ח.י וניפאן, המשווקות שורה של מוצרים אלקטרוניים.

כרגע פועלת איי-דיגיטל בישראל כמשווקת מורשית למוצרי הצריכה של אפל. לצדה פועלת מטריקס, שמונתה על ידי אפל כאינטגרטורית של פתרונות לשוק הארגוני – שירותים ופתרונות מקיפים מבוססי iPad, המותאמים ספציפית לצרכי הארגון. שירותים אלה ניתנים בעולמות הפיתוח, היישומים הארגוניים העסקיים ובעולם התשתיות והניהול, כחלק מהאסטרטגיה הרב ערוצית בארגון. עוד פועלת במטריקס ג'ון ברייס הדרכה, שמונתה כמרכז לימודים מורשה של אפל.

איי-דיגיטל, בניהולו של ערן תור, משווקת את מוצרי אפל בתשעה סניפים בישראל: בתל אביב (שני סניפים), בראשון לציון, בירושלים, בנתניה, באילת, בבאר שבע, בכפר סבא ובחיפה. יצוין שאיי-דיגיטל היא אמנם המשווקת המורשית היחידה בישראל כרגע, אולם היא מוכרת מכשירי iPhone שהיא רוכשת מחברות הסלולר הישראליות, שהן רוכשות אותם ישירות מאפל – ולא באמצעות משווקים. בנוסף, בארץ נמכרים מכשירי iPhone ו-iPad בקרב משווקים וחנויות פרטיות, המייבאים את המוצרים בייבוא מקביל.

נראה שכוונתה העיקרית של אפל היא להציף את השוק במכשירי iPhone ו-iPad, שלפי גורמים בשוק, כמחצית מהם נמכרים דווקא בחנויות הפרטיות ולא מחברות הסלולר או בחנויות של איי-דיגיטל.

בנוסף, מחזיקה אפל בישראל מרכז פיתוח בשלושה אתרים: מת"ם בחיפה, בהרצליה וברעננה, המעסיקים כ-300-500 עובדים של החברה. החברה שכרה באחרונה 12,500 מ"ר בבניין באזור התעשייה בהרצליה פיתוח ומתעתדת להגדיל את מספר עובדיה בארץ לכ-1,000.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים