סמסונג חשפה סדרת כונני SSD לרמה הארגונית הגבוהה

הסדרה החדשה, XS1715 SSD, מציעה שלושה כוננים בנפחים גדולים יחסית שמיועדים לשימוש בשרתי מרכז נתונים: 400 ג'יגה-בייט, 800 ג'יגה-בייט ו-1.6 טרה-בייט ● הם מיוצרים מזיכרונות NAND מהירים בליטוגרפיה של 10 ננו-מטר ומהירים עד פי 10 לעומת כונני ה-SSD הקודמים שהיא הציעה לתחום הארגוני

סמסונג (Samsung), שהיא בין השאר מיצרניות זיכרונות ה-NAND הגדולות בעולם, חשפה אתמול (ד') סדרת כונני SSD חדשה שמיועדת לשימוש ברמה הארגונית הגבוהה. החשיפה בוצעה בכנס ה-SSD הגלובלי שנערך בימים אלה בסיאול, בירת דרום קוריאה.

הסדרה החדשה, XS1715 SSD, מציעה שלושה כוננים בנפחים גדולים יחסית שמיועדים לשימוש בשרתי מרכז נתונים: 400 ג'יגה-בייט, 800 ג'יגה-בייט ו-1.6 טרה-בייט. הכוננים הללו מיוצרים מזיכרונות NAND מהירים בליטוגרפיה של 10 ננו-מטר, שלפי סמסונג הם הזיכרונות הקומפקטיים ביותר שמוצעים כיום בתעשייה. בנוסף, החברה מסרה שהם מהירים עד פי 10 לעומת כונני ה-SSD הקודמים שהיא הציעה לתחום הארגוני.

הכוננים משתמשים בממשק PCIe 3.0 ומציעים מהירות קריאה טורית של לא פחות מ-3,000 מגה-ביט לשנייה – קצב שאומר העברת 500 ג'יגה-בייט של נתונים בפחות משלוש דקות. הם מסוגלים לבצע עד 740 אלף פעולות קלט פלט לשנייה.

יצוין שסמסונג לא חשפה את המחירים של הכוננים ולא את המועד המדויק בו הם יוצעו בשוק. עם זאת, היא מסרה שהם יהיו זמינים במחצית השנייה של השנה הנוכחית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים