אחרי 30 שנים: מגזין המחשבים PC World יפסיק להוציא לאור את המהדורה המודפסת

המגזין יוציא את מהדורתו המודפסת האחרונה בחודש הבא ויתמקד במדיה האינטרנטית בלבד, חרף העובדה שהוא מחזיק ביותר מ-355 אלף מנויים בארצות הברית ● "ההחלטה שלנו משקפת את העדפות המשתמשים הטכנולוגיים והמשווקים", כתב מנכ"ל החברה המוציאה לאור

גיליון אוגוסט של PC World בארצות הברית יהיה הגיליון המודפס האחרון של מגזין המחשבים הוותיק במדינה – כך החליטה הנהלת החברה בימים אלה. עם זאת, החברה האם, IDG, תמשיך בהדפסת 15 מהדורות עולמיות. ההחלטה להתרכז במדיה אינטרנטית בלבד התבשלה במהלך השנה הנוכחית, וזאת למרות שעל פי הידוע היו למגזין המודפס יותר מ-355 אלף מנויים בארצות הברית בתום השנה החולפת.

PC World, שהתחיל להופיע לפני כ-30 שנים, מיצב את עצמו, כבר מתחילת דרכו, כאחד המגזינים המובילים בתחום המיחשוב – הצרכני והארגוני כאחד. החלטה זו מתקבלת כחמש שנים לאחר שיריבו הגדול בתחום, PC Magazine, הגיע להחלטה דומה. קוראי המגזין יצטרכו להסתפק באתר האינטרנט ובפרסומים דיגיטליים שמותאמים לפלטפורמות הניידות המובילות: iPhone ,iPad ומכשירים מבוססי אנדרואיד (Android). כל עובדי המהדורה המודפסת ישולבו בתהליכי העבודה השונים של שאר פרסומי המגזין.

"המשתמשים הטכנולוגיים והמשווקים הובילו ביחד את המעבר מדפוס למקוון. החלטה שלנו לסיים 30 שנות הפצה של המהדורה המודפסת של PC World משקפת את ההעדפות שלהם", כתב בהודעה שבישרה על ההחלטה בוב קריגן, מנכ"ל IDG Communication, החברה המפרסמת ומפיצה את PC World.

המנויים הנוכחיים למגזין המודפס התבקשו על ידי החברה להמיר את המינוי שלהם למינוי דיגיטלי, על ידי רישום מקוון באתר לפני 21 באוגוסט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים