רון דוידי, קמינריו: "שכבת האחסון ב-IT – האחרונה שנשארה בתצורת עבודה מכנית"

"בשלושת העשורים האחרונים חלו בעולם המיחשוב שיפורים משמעותיים בכל התחומים - המעבדים, ציוד הרשת, בסיסי הנתונים והיישומים. רק עולם האחסון נשאר מאחור עם אותה טכנולוגיה של דיסקים מכניים", אמר דוידי, מנהל אזורי בחברה ● לדבריו, "אנחנו היינו הראשונים לזהות ולייצר ארכיטקטורה מבוססת פלאש, SSD, אשר מביאה להאצת ביצועים של פי עשרה עבור יישומים קריטיים"

"בתוך עולם ה-IT, שכבת האחסון הייתה האחרונה שנשארה לעבודה בצורה מכנית. אנחנו היינו הראשונים לזהות ולייצר ארכיטקטורה מבוססת פלאש, SSD, אשר מביאה להאצת ביצועים של פי עשרה עבור יישומים קריטיים", כך אמר רון דוידי, מנהל אזורי בקמינריו (Kaminario). לדבריו, "ה-SSD הוא המהפכה הגדולה ביותר בעולם האחסון מזה עשרים שנה – הגדולה ביותר מאז מהפכת הווירטואליזציה".

דוידי אמר את הדברים בכנס STORAGE&BACKUP2013. באירוע, שנערך היום (א') בהפקת אנשים ומחשבים במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, השתתפו מאות מקצועני תשתיות IT. מנחי הכנס היו פלי הנמר – יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס – העורך הראשי של הקבוצה.

"שוק האחסון הוא שוק ענק. זהו התחום הצומח ביותר בעולם התשתיות והוא מגלגל מאה מיליארד דולרים", אמר דוידי. "התעשייה הזו מאופיינת במערכי אחסון גדולים ומסורתיים. בשלושת העשורים האחרונים חלו בעולם המיחשוב שיפורים משמעותיים בכל התחומים – המעבדים, ציוד הרשת, בסיסי הנתונים והיישומים. רק עולם האחסון נשאר מאחור עם אותה טכנולוגיה של דיסקים מכניים הנחשבים לאיטיים הרבה יותר בביצועי פעילות I/O (ר"ת Input/Output – קריאה וכתיבה לדיסק). כך הפך האחסון לצוואר הבקבוק של מערך ה-IT. טכנולוגיות האחסון הקיימות לא מצליחות להדביק את קצב הגידול במידע: היקף המידע מכפיל את עצמו בכל שנה והוא ממשיך בקצב גידול אקספוננציאלי ומנגד מהירות האחסון כמעט ולא השתנה בשנים האחרונות".

לדברי דוידי, "הפתרונות של חברות האחסון הגדולות הן מערכות ותיקות, שנבנו לשימוש של דיסקים מכניים. לכן, כאשר משלבים דיסקים אלקטרונים בתצורת פלאש בארכיטקטורות מסורתיות אלו – יחס העלות/תועלת שלהן הוא נמוך. היה ברור לפני כמה שנים, שעם החדירה והבשלות של דיסקים אלקטרוניים (פלאש), צריך לבנות ארכיטקטורה שונה לחלוטין, כזו הייעודית ל-SSD, על מנת לתמוך בדיסקים אלה ולבנות מערכות אחסון מידע מהדור החדש, מערכות שטובות הרבה יותר בכל ההיבטים".

קמינריו, אמר, מעסיקה כיום קרוב ל-100 עובדים. "זה שלוש שנים יש לנו מוצרים בסביבת הייצור, אשר משרתים את המערכות הקריטיות ביותר בארגונים. חזוננו הוא לספק חלופה ראויה לחברות האחסון הגדולות בעולם על ידי הובלת שוק ה-SSD".

הוא סיים בהציגו את פתרון ה-Kaminario K2 של החברה, "בעזרתו הארגונים מגדילים את קצב הקריאה והכתיבה לדיסק בעשרות ומאות אחוזים. תחום ה-SSD Flash הוא העתיד של עולם האחסון והיינו הראשונים לזהות את המגמה הזו ולפתח כבר לפני כולם פתרונות ייעודיים בתחום אחסון הפלאש. המטרה שלנו היא לצמוח ולבנות חברה גדולה שתונפק בעתיד. המשקיעים שלנו תומכים באסטרטגיה הזו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים