IFN שידרגה את מערכת ניהול התוכן והתהליכים במינהל מקרקעי ישראל; ההיקף: כ-1.3 מיליון שקלים

במסגרת הפרוייקט הטמיעה IFN במנהל פתרון ארגוני, הכולל ניהול המידע והמסמכים באמצעות ארכיון מסמכים של תיקי המינהל וניהול תורי העבודה של המחלקות השונות ● בשלב זה הוטמעה המערכת במחוז המרכז של המינהל ובהמשך תוטמע גם ביתר המחוזות ● לצורך הפרויקט הסב מנהל מקרקעי ישראל את כל תיקי הנכסים והחוכרים שלו לתיקים אלקטרוניים

IFN, מקבוצת יעל, שידרגה את מערכת ניהול התוכן והתהליכים במינהל מקרקעי ישראל. במסגרת הפרויקט הטמיעה IFN במנהל פתרון ארגוני, הכולל ניהול המידע והמסמכים באמצעות ארכיון מסמכים של תיקי המנהל וניהול תורי העבודה של המחלקות השונות. בשלב הראשון הוטמעה המערכת בכל המחלקות במחוז המרכז ובהמשך תוטמע גם ביתר המחוזות. הפתרון של IFN מחליף מערכת דור קודם, גם היא מבית IFN. היקפו הכספי הכולל של הפרויקט נאמד בכ-1.3 מיליון שקלים.

ניבה צוק, מנמ"ר מינהל מקרקעי ישראל, אמרה, כי "הסבנו את כל תיקי הנכסים והחוכרים שלנו לתיקים אלקטרוניים. מדובר בלמעלה ממיליון תיקים ובכ-60 מיליון דפים. ניהול התוכן מתבצע על בסיס מערכת פיילנט של יבמ עם ממשק עסקי DriveU של חברת IFN".

לדברי צוק, "המערכת מאפשרת הכנסת כל מסמך חדש שמגיע או נוצר לתיק המתאים ומנהלת את תורי העבודה של הפקידים. המערכת מספקת למנהלים כלים למעקב ופיקוח על העבודה המתבצעת. בהיות המערכת תחליף לשימוש בתיק הפיסי, היא הפכה להיות מערכת קריטית בקבלת הקהל במינהל ובעבודה השוטפת של הפקידים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים