בקרוב: טאבלטי חלונות פון 8 עם מעבדים ארבע-ליבתיים

על פי ההערכות, המעבדים החדשים יוטמעו בגרסה הבאה של חלונות פון, 8.1, שתצא במהלך השנה הקרובה ● אנשי אינטל דנו אתמול (ד') בנושא בוועידה השנתית של החברה, שנערכה בבייג'ינג ● לדברי בכיר בחברה, "ארכיטקטורה חדשה לגמרי של מעבדי אטום תאפשר מעבד רב עוצמה, שיכפיל את ביצועי המיחשוב של הדור הנוכחי של מעבדי אינטל לטאבלטים"

גרסת חלונות פון 8.1 (Windows Phone 8.1), שצפויה להיות הגרסה הבאה של חלונות פון 8, תקבל, על פי ההערכות, רוח גבית בעזרת מעבדים ארבע-ליבתיים חדשים של אינטל (Intel) שייכללו בה.

אנשי אינטל דנו אתמול (ד') בוועידה השנתית של החברה, שהתקיימה בבייג'ינג, במעבד לטאבלטים מהדור הבא בשם Bay Trail, שככל הנראה ייכלל בטאבלטי חלונות פון מגרסה 8.1, שתצא במהלך השנה הקרובה.

טאן ונג קואן, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת התקשורת הסלולרית באינטל סין, אמר ש-"ארכיטקטורה חדשה לגמרי של מעבדי אטום (Atom) תאפשר מעבד רב עוצמה, שיכפיל את ביצועי המיחשוב של הדור הנוכחי של מעבדי אינטל לטאבלטים".

לדבריו, המעבד החדש יאפשר עיצוב מכשירים דקים במיוחד בעובי 8 מ"מ, עם כוח סוללה לעבודה של יום שלם ולהמתנה של שבועות. המעבד החדש יכלול ארבע ליבות של מעבד אטום, שביצועיו יהיו דומים למעבדים הנפוצים העיקריים מדגם Core של אינטל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים