eWave תקים אתר אינטרנט חדש עבור מפעל הפיס; היקף הפרויקט: 2 מיליון שקלים

האתר החדש מפותח על גבי פלטפורמת Office SharePoint Server 2007 של מיקרוסופט, תוך שימוש בתשתיות תוכנה ייעודיות של eWave ● האתר יציע שירותים שונים ללקוחות, יפרסם מבצעים וישולבו בו מגוון משחקי אונליין מבוססי פלאש

מבט על הצד הטכנולוגי של מפעל הפיס

eWave תקים אתר אינטרנט חדש עבור מפעל הפיס. אתר האינטרנט החדש אמור לכלול מידע מקיף על מפעל הפיס ומותגיו השונים – לוטו, חישגד, צ'אנס ועוד. האתר יציע שירותים שונים ללקוחות, יפרסם מבצעים ויאפשר קשר זמין בין מפעל הפיס ללקוחותיו. כמו כן ישולבו באתר מגוון משחקי אונליין מבוססי פלאש. האתר החדש מפותח על גבי פלטפורמת Office SharePoint Server 2007 של מיקרוסופט, תוך שימוש בתשתיות תוכנה ייעודיות של eWave. פיתוח האתר החל בשבועות האחרונים, בפרויקט שהיקפו הכספי מוערך ב-2 מיליון שקלים.

צבי אמיתי, סמנכ"ל מיחשוב במפעל הפיס, אמר, כי "במסגרת הפרויקט מוקמת פלטפורמת מידע ושירות עצמי, שמטרתה היא מינוף היכולות המתקדמות של האינטרנט ומערכות המידע במפעל הפיס, לצורך שדרוג הפעילות העסקית והחברתית מול הלקוחות".

לדברי ברק ליאון, משנה למנכ"ל eWave, "האתר החדש של מפעל הפיס יספק לגולשיו שירותים חדשים וחוויית משתמש משופרת. זכיית הקבוצה במכרז זה ובמכרזי MOSS גדולים נוספים מלמדת על מעמדה המוביל בשוק הישראלי בתחום פיתוח מערכות Web בכלל ו-MOSS בפרט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים