אורן בחרי, Dor it: "ה-DRP הוא לא בעיה של אנשי ה-IT בלבד אלא של הארגון כולו"

"אם אנשי הארגון והנהלתו יפנימו זאת - המימוש של ה-DRP יהיה קל יותר", אמר בחרי, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "ה-IT חדל כבר מזמן להיות 'תומך לחימה'; הוא חלק אינטגרלי מ-'הכוח הלוחם', משמע - מההיבט העסקי של הארגון, הוא מצוי כיום בליבה העסקית שלו, וככזה, האחריות והמשמעות שלו גדולות יותר"

"תמיד היה נראה שתוכנית להיערכות ולהתאוששות מאסון, DRP, היא בעיה של אנשי ה-IT – ולא כך: מדובר בבעיה של הארגון כולו. אם אנשי הארגון והנהלתו יפנימו זאת – המימוש יהיה קל יותר", כך אמר אורן בחרי, מנכ"ל Dor it.

בחרי היה בין הדוברים ברב שיח שנערך לקראת כנס DRP לאומי – הכנס השנתי להמשכיות ורציפות תפקודית. רב השיח נערך לפני ימים אחדים בבית אנשים ומחשבים והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה. הכנס ייערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב ביום א', 26 במאי.

לדברי בחרי, "ה-DRP הוא תחום שחלקו מצוי בשדה המודעות. אני לא רואה מנכ"ל חברה שמנהל אותה בלי שיהיה לה ביטוח, אז איך ייתכן שלחברה לא יהיה DRP?".

"ה-IT חדל כבר מזמן להיות 'תומך לחימה'. הוא חלק אינטגרלי מ-'הכוח הלוחם', משמע – מההיבט העסקי של הארגון. הוא מצוי כיום בליבה העסקית שלו", אמר. "ככזה, האחריות והמשמעות שלו גדולות יותר".

"בסופו של דבר", הוסיף בחרי, "אם הנהלת הארגון תביט על ההשקעה לעומת התפוקה היא תגלה שההשקעה הנדרשת קטנה יותר מההוצאה שתיגרם אם חלילה יקרה משהו".

בחרי התייחס גם ל-DRP ברמה הלאומית ואמר ש-"אין ספק שהשילוב בין הגופים השונים ברמת המדינה צריך להיות הדוק ועמוק יותר. יש גופים מתקדמים יותר ויש פחות. לצערי, קיימת 'הפרדת רשויות' שאינה במקומה: צה"ל לא רואה את הממשלה, הממשלה לא רואה את הרשויות המקומיות, כל אחד דואג לעצמו".

הוא ציין שפרויקט הירידה של צה"ל לנגב טומן בחובו הזדמנויות רבות בתחום, כיוון שהוא עומד להקים שם אתר DR, בזמן שלממשלה אין אתר שכזה "ואז, היא תוכל לנצל את האתרים בנגב לטובת הקמת אתר DR שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים