ארנון שרירא, מטריקס: "קיים פער בין תוכנית המשכיות עסקית והיכולת לנהל אותה"

בהינתן מימוש תוכנית שכזו, יש להתייחס למימד האנשים ובתוכם לחברי ההנהלה ו-"לבחון כיצד מתמודדים עם הכאוס הלא מוכר", אמר שרירא, מנהל תחום DRP ו-BCP בחטיבת הביטחון של החברה ● היבט נוסף אותו ציין שרירא הוא "כיצד מתמודדים עם מצבי ביניים אפורים; יש להכניס עבורם לתוקף תוכניות חירום, אסור להימצא במצב בו מניחים שתרחיש כלשהו לא יתרחש"

"בקרב ארגונים מתקיים פער בין תוכנית המשכיות עסקית, BCP, ובין היכולת לנהל אותה, BCM", כך אמר ארנון שרירא, מנהל תחום DRP ו-BCP בחטיבת הביטחון של מטריקס. לדבריו, בהינתן מימוש תוכנית שכזו, יש להתייחס למימד האנשים ובתוכם לחברי ההנהלה ו-"לבחון כיצד מתמודדים עם הכאוס הלא מוכר", אמר.

שרירא היה בין הדוברים ברב שיח שנערך לקראת כנס DRP לאומי – הכנס השנתי להמשכיות ורציפות תפקודית. רב השיח נערך לפני ימים אחדים בבית אנשים ומחשבים והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה. הכנס ייערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב ב-30 באפריל.

היבט נוסף עימו יש להתמודד אותו ציין שרירא הוא "כיצד מתמודדים עם מצבי ביניים אפורים. יש להכניס עבורם לתוקף תוכניות חירום. אסור להימצא במצב בו מניחים שתרחיש כלשהו לא יתרחש". לדבריו, "אנחנו הופכים את התמונה: לא מעניינים אותנו תרחישי הייחוס, אלא ההיפך – הבה נבנה לארגון את היכולות ואת המסוגלות. באופן זה הארגון יהיה מוכן לכל מצב ומצב". כך, אמר, התרחיש של רעידת האדמה ביפן הפך תוך שעות לתרחיש של אולי שואה גרעינית.

הוא סיים בציינו, כי אנשי החטיבה החלו לאסוף פתרונות שונים, שקיימים בגופי וביחידות מטריקס השונות. זאת, על מנת לחבר פתרון מוכלל, שכולל את מרכיבי התקשורת והמרכיב האנושי ומספק מענה לארגון כדי שיוכל לתקשר עם עובדיו ועם לקוחותיו, כמו גם, במידת הנדרש, עם הציבור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים