סער רוזנברג, Med-1: "מחצית מהארגונים מבצעים הצרחה בין אתר הייצור הראשי ובין אתר ה-DRP"

"התלות של המגזר הארגוני במערכות המידע, מחייבת את הנהלות הארגונים להיערך מראש לשעת חירום, או לנקודות כשל מקומיות, אשר יכולות להביא להפסקת הפעילות העסקית של הארגון", אמר רוזנברג - מנהל השיווק של Med-1, ברב-שיח לקראת כנס DRP לאומי ● לדבריו, "על מנת לאפשר המשכיות עסקית, נדרש לארח את מערכי המיחשוב הארגוניים, כדי להבטיח את התנאים לרציפות תפקודית בכל מצב או תרחיש"

"החשיבות של מערכות המידע, והמודעות של הארגונים לשעת חירום – עלתה בשנים האחרונות. כתוצאה מכך, אנחנו רואים, כי כ-50% מלקוחותינו מבצעים הצרחה בין אתר הייצור הראשי ובין אתר ה-DRP", כך אמר סער רוזנברג, מנהל השיווק של Med-1. רוזנברג אמר את הדברים ברב-שיח שנערך לקראת DRP לאומי – הכנס השנתי להמשכיות ורציפות תפקודית, שייערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב ב-30 באפריל. רב-השיח התקיים השבוע בבית קבוצת אנשים ומחשבים, בהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי רוזנברג, "התלות של המגזר הארגוני במערכות המידע, מחייבת את הנהלות הארגונים להיערך מראש לשעת חירום, או לנקודות כשל מקומיות, אשר יכולות להביא להפסקת הפעילות העסקית של הארגון". הוא ציין, כי "ארגונים נדרשים לצמצם את הסיכונים ולהבטיח המשכיות ורציפות עסקית בכל מצב או תרחיש. היערכות כזאת כוללת שני היבטים מרכזיים: הראשונה, הצורך להבטיח את רציפות הפעולה של הדטה-סנטר הארגוני, שמטרתה לאפשר את פעילות מערכות המידע הארגוניות והיישומים העסקיים. השנייה כוללת את התנאים הפיסיים הנדרשים כדי להבטיח להנהלת החברה, ולפונקציות קריטיות אחרות של הארגון, את היכולת להמשיך ולנהל את הפעילות העסקית של הארגון".

כך, אמר רוזנברג, "ארגונים העבירו את הדטה-סנטר הראשי שלהם, את מתקני הייצור, לתוך האתרים שלנו, והעבירו את מתקן ה-DRP לתוך הארגון". הסיבה לכך, הסביר, "היא ההבנה של הארגונים, שרמת ההשקעה שעליהם לבצע כדי להבטיח רמת שירות של 99.99% היא כה גבוהה, שנכון עבורם לבצע מיקור-חוץ דווקא לדטה-סנטר הראשי שלהם – וכך להבטיח את המשך הפעילות שלו בכל מצב, בשגרה ובחירום".

הוא סיכם באומרו, כי "כל ארגון נדרש לתכנית המשכיות עסקית (BCP), כי עליו להמשיך לספק שירות ללקוחותיו. המדובר במנעד של אירועים – מתקלה קטנה ועד קטסטרופה לאומית, אם אסון טבע ואם מלחמה רוויית טילים ורקטות. על מנת לאפשר המשכיות עסקית, נדרש לארח את מערכי המיחשוב הארגוניים, כדי להבטיח את התנאים לרציפות תפקודית בכל מצב או תרחיש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים