פרודוור תטמיע ERP של מיקרוסופט בקבוצת לובינסקי; ההיקף: עשרה מיליון שקלים

המערכת, שעתידה לעלות לאוויר עד מחצית השנה הבאה, עתידה לשרת כ-600 משתמשים ותוטמע בכל אתרי הקבוצה בארץ: חמשת הסניפים המרכזיים של לובינסקי, 16 נקודות המכירה וברשת המוסכים המונה 45 מוסכי שירות, בפריסה ארצית ● במסגרת הפרויקט, תשדרג פרודוור גם את מערכת ניהול קשרי הלקוחות של לובינסקי, המבוססת על מוצר ה-CRM של מיקרוסופט

פרודוור החלה בפרויקט להטמעת Dynamics NAV, מערכת ה-ERP של מיקרוסופט (Microsoft), בקבוצת לובינסקי – יבואנית פיג'ו, סיטרואן ו-MG בארץ. במסגרת העסקה, תספק פרודוור גם שירותי תמיכה, תחזוקה והרחבות של המערכת בחמש השנים הקרובות. כמו כן, כולל הפרויקט גם שדרוג והרחבה של מערכת ניהול קשרי הלקוחות של לובינסקי – מכירות, שירות לקוחות ושיווק, המבוססת על מוצר ה-CRM של מיקרוסופט. היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל לפני כחודש וצפוי להסתיים עד מחצית השנה הבאה, עומד על עשרה מיליון שקלים.

המערכת עתידה לשרת כ-600 משתמשים ותוטמע בכל אתרי הקבוצה בארץ: חמשת הסניפים המרכזיים של לובינסקי, 16 נקודות המכירה וברשת המוסכים המונה 45 מוסכי שירות, בפריסה ארצית. מערכת המיחשוב החדשה תנהל את כל מחזור חיי הרכב בקבוצת לובינסקי – ייבוא, מכירה, ניהול מלאי ושירות, ותכלול בין השאר יישום של מודול פיננסי, רכש וייבוא, ניהול מערך הלוגיסטיקה (WMS), ניהול מחסנים, ניהול מרכזי מכירה, שירות לקוחות, מוסכים, חלפים ותביעות.

דורי מנור, מנכ"ל קבוצת לובינסקי, אמר כי "הפרויקט הוא עוד צעד בשורת מהלכים שמתכננת החברה במטרה לשדרג ולייעל את היצע השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי שקד

    כמי שהתחרה במכרז שחברת לובינסקי קיימה, לא ברור לי איך עיתון מכובד נותן כותרת ששווי האמיתי עומד על 4 מיליון ש"ח בלבד !

אירועים קרובים