איציק כהן, קבוצת אמן: "היכולת להתבונן על הלקוח במבט כולל הופכת בעייתית"

"ארגונים מתמזגים, וכך יוצא שארגון מחזיק בנתונים המגיעים ממספר רב של מקורות מידע, מה שהופך את היכולת להתבונן על הלקוח במבט כולל, של 360 מעלות, לבעייתית", אמר כהן, מנהל המכירות של אינפורמטיקה מקבוצת אמן ● לדבריו, "על מנת לקבל נקודת מבט אחת ואמיתית על הלקוחות נדרש לערוך טיוב ואיכות נתונים, לקבל יכולת לזהות ישויות לאחר 'ניקוי זבלים' בתוך המידע ולאחד אותן"

"כיום, בכל ארגון יש מערכות Legacy לצד מערכות חדשות. ארגונים מתמזגים, וכך יוצא שארגון מחזיק בנתונים המגיעים ממספר רב של מקורות מידע. בשל כך, היכולת להתבונן על הלקוח במבט כולל, של 360 מעלות – הופכת לבעייתית", כך אמר איציק כהן, מנהל המכירות של אינפורמטיקה (Informatica) מקבוצת אמן.

כהן אמר את הדברים בראיון שהתקיים בכנס פורום C3 של אנשים ומחשבים שנערך באחרונה ברומא, לציון 15 שנים להקמתו.

לדבריו, "יש מקרים בהם, למשל, במערכת ה-CRM של הארגון יש שם של אדם מסוים עם כתובת מסוימת ובמערכת ה-ERP יש את אותו השם אך עם כתובת שונה. על מנת לקבל נקודת מבט אחת ואמיתית על הלקוחות נדרש לערוך טיוב ואיכות נתונים, לקבל יכולת לזהות ישויות לאחר 'ניקוי זבלים' בתוך המידע ולאחד אותן".

"בשלב הבא", אמר כהן, "ניתן יהיה לייצר קשרים בין ישויות, למשל בני זוג ומוצרים שונים המיועדים לכל אחד מהשניים. לחילופין, ספקית אינטרנט וספקית טלקום שיכולות, בעזרת כלי אינפורמטיקה, להציע למשפחה חבילת תקשורת משולבת".

אייל צפריר, מוביל המגזר העסקי בבזק בינלאומי. צילום: קובי קנטורהוא ציין שאינפורמטיקה סיימה את 2012 "עם יותר מהשגת היעדים. השנה נרחיב את היצע המוצרים ללקוחות קיימים ונגייס לקוחות חדשים".

"יש חשיבות לתשתית הבינלאומית של ישראל"
אייל צפריר
, מוביל המגזר העסקי בבזק בינלאומי, אמר ש-"בחמש השנים האחרונות השקענו מאות מיליוני שקלים על מנת לבנות תשתיות לעסקים. הקמנו אתרי גיבוי ואחסון בפרנקפורט, לונדון, מרסיי, הונג קונג וניו-יורק".

לדבריו, "ההחלטה על פריסת כבל התקשורת האופטי של החברה בין ישראל לאירופה לא הייתה קלה. לצד השקעה כלכלית מסיבית, מדובר היה במשימה טכנולוגית ולוגיסטית שלא נחשפנו אליה בעבר. בסופו של דבר, כיום אנחנו מסוגלים להעביר 16 אלף סרטי DVD ב-60 שניות. אנחנו מצויים כיום במצב בו יש לנו יכולת לאפשר מענה לביקושים ההולכים וגדלים לרחבי פס באינטרנט הקווי, הסלולרי ובשירותי הנתונים עבור לקוחות עסקיים".

אלי מטרה, מנהל אגף המכירות ב-Med-1צפריר סיים בציינו, כי "יש חשיבות לתשתית הבינלאומית של ישראל והיא הולכת וגדלה עם התפתחות הטכנולוגיה. אנחנו מנגישים את האינטרנט מהעולם לארץ, מציעים ללקוחות חוויה של חו"ל. בנוסף, אנחנו מספקים המשכיות עסקית לעסקים מכל נקודה בעולם ומעטפת חיצונית של הגנה ואבטחת מידע".

"ארגונים מוציאים יותר ויותר חלקים לאירוח או לענן"
אלי מטרה
, מנהל אגף המכירות ב-Med-1, אמר ש-"ב-2012 חל שינוי תפיסתי בארגונים – מגיבוי חיצוני, אתר DR קרוב, שניתן להרים במהירות, לכך שארגונים מוציאים יותר ויותר חלקים באירוח או לענן. כך, הם מקבלים כוח עיבוד נוסף, עם שירותי ענן שיתופי או ייעודי, והכול מעכשיו לעכשיו. למשל, גוף פיתוח שנדרש לכוח מיחשוב חזק למשך תקופה קצרה מתחבר למאגר עיבוד קיים, במקום לרכוש ציוד ולתחזק אותו, וצורך ממנו את המשאבים".

לדברי מטרה, "המשכיות עסקית והיערכות להתאוששות מאסון הם מושגים שכיחים בשיח העסקי הטכנולוגי. אלא שהמימוש שלהם נתפס כמורכב ויקר, מאחר שהם נחשבים כהוצאה ולא מחשיבים את הערך של זמינות עסקית".

הוא סיים בציינו, כי "ארגונים החלו להפנים שאם לקוח לא מקבל שירות, העסק ניזוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים