PayPal חוברת ל-NCR: תציע שירותי תשלום בחנויות פיזיות באמצעות טלפונים חכמים

שירותי החברה ישולבו גם ביישום Convenience-Go של NCR, באמצעותם ניתן לשלם בתחנות דלק, חנויות נוחות, מתקני שטיפה ומסעדות דרכים ● מדובר במהלך נוסף בדרך לפעילות בחנויות פיזיות, שוק שהיקפו גדול בהרבה מזה של החנויות המקוונות, בהן היא שולטת

PayPal, הכריזה אתמול (ג') על מהלך נוסף בדרך לפעילות בחנויות פיזיות והציגה שיתוף פעולה עם NCR, שבמסגרתו ניתן יהיה לשלם באמצעות PayPal במסעדות ובתחנות דלק.

מ-PayPal, שמציעה שירות לתשלום באינטרנט ונמצאת בבעלות אי-ביי (eBay), נמסר כי השירות ישולב בטכנולוגיית POS (נקודות מכירה) של NCR, ויאפשר לסועדים לשלם תמורת ארוחות במסעדות באמצעות הטלפון החכם. שירותי החברה ישולבו גם ביישום Convenience-Go  של NCR, באמצעותם ניתן לשלם, כאמור, בתחנות דלק, חנויות נוחות, מתקני שטיפה ומסעדות דרכים.

החברה שואפת להרחיב את הפעילות בחנויות פיזיות, שוק שההיקף שלו גדול בהרבה מזה של החנויות המקוונות. ב-PayPal מייחסים חשיבות רבה לענף המסעדנות ותחנות הדלק, שכן הלקוחות נוהגים לבקר במקומות אלו באופן סדיר. על לקוחות NCR נמנים 38% ממאה רשתות המסעדות המובילות בארצות הברית וכמחצית מרשתות השיווק הגדולות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים