Agile IT העבירה את מערך הדוא"ל של MTS לענן של מיקרוסופט בפרויקט בהיקף 100,000 שקלים

הפתרון שנבחר, אופיס 365, ישרת כ-100 משתמשים ב-MTS ויחליף כמה שרתי אקסצ'יינג' שפעלו בכמה מדינות ● הפרויקט ארך כמה שבועות והסתיים באחרונה ● איתן בר, מנכ"ל MTS: "עבור ארגון גלובלי כמונו, המעבר לענן חוסך משאבים רבים כתוצאה מצמצום תקלות, הגדלת הזמינות ברחבי העולם וצמצום תחזוקת השרתים בחברה"

Agile IT ביצעה פרויקט להעברת מערך הדואר האלקטרוני של חברת MTS לסביבת הענן של מיקרוסופט (Microsoft). הפרויקט ארך כמה שבועות והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט, שכולל גם את השירות והרישיונות לתקופה של שלוש שנים, נאמד ב-100,000 שקלים.

הפתרון שנבחר, אופיס 365, ישרת כ-100 משתמשים ב-MTS ויחליף כמה שרתי אקסצ'יינג' (Exchange) שפעלו בכמה מדינות. מטרת המעברת לסביבת הענן היא לצמצם תקלות ולהתייעל. באמצעות אופיס 365 יכולים ב-MTS לנהל בצורה מרוכזת את כל מערך הדואר האלקטרוני של המשתמשים ברחבי העולם. בנוסף, חוסכת אופיס 365 הוצאות הקשורות לגיבוי ולשעות העבודה של אנשי IT. זאת, לצד גידול בזמינות הדואר האלקטרוני וצמצום מספר התקלות של המערכת.

לדברי איתן בר, מנכ"ל MTS, "עבור ארגון גלובלי כמונו, המעבר לענן חוסך משאבים רבים כתוצאה מצמצום תקלות, הגדלת הזמינות ברחבי העולם וצמצום תחזוקת השרתים בחברה". הוא הוסיף, כי "בימים אלה אנו בוחנים העברת מערכות מידע נוספות לסביבת הענן, תוך ניצול היתרונות הגלומים בו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים