"ארגונים רוצים חוויות ענן פשוטות ועקביות – כ-שירות"

"העבודה מרחוק והענן הציבורי מציבים בפני המנמ"רים.ות אתגרים רבים, ובראשם הצורך לספק מגוון שירותים מכל מקום בכל עת", אמר בני מלכה, סמנכ''ל המכירות של דל טכנולוגיות ישראל

בני מלכה, סמנכ''ל המכירות בחטיבה המסחרית של דל ישראל.

"השנתיים האחרונות התאפיינו בשינוי מודל העבודה בארגונים, כמו גם באופן הקשר עם הלקוחות שלהם – ולא רק בגלל הקורונה. בכל ארגון יש כיום, לצד הדטה סנטר המקומי, עבודה בענן ציבורי – אחד או יותר. העובדים מבוזרים יותר מבעבר, ועובדים מהבית, או מרחוק – מהמשרד ומבית הקפה. מצב חדש זה מציב בפני המנמ"רים והמנמ"ריות אתגרים רבים, ובראשם הצורך לספק מגוון שירותים מכל מקום בכל עת. המענה לריבוי הדרישות, הטכנולוגיות וצורות העבודה הוא באמצעות חוויות ענן פשוטות ועקביות, שמסופקות כ-שירות", כך אמר בני מלכה, סמנכ"ל המכירות של דל טכנולוגיות ישראל.

מלכה דיבר באירוע Connected CIO, שבו השתתפו עשרות נציגים מלקוחות ענקית ה-IT בישראל. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ב') ב-”סלון יווני” בתל אביב, ודן בתפקיד המנמ"ר המחובר, כמי שמוביל את השינוי הארגוני לעתיד דיגיטלי.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

"לצד האתגרים שהגיעו בעקבות משבר הקורונה", אמר מלכה, "האתגרים הניצבים בפני אנשי ונשות ה-IT בארגונים הם: אבטחת מידע והגנת הסייבר, עלויות תפעול ה-IT, הצורך לצלוח את המסע הדיגיטלי והרצון בעוד אג'יליות, לטובת אספקת מוצרים ושירותים מהר יותר, כחלק מהמענה והתגובה לצרכי השוק התחרותי והדינמי". לדבריו, "ארגונים נוטים לאמץ את תפיסת 'ענן תחילה', אבל בד בבד מדברים על הצורך לפעול גם בעננים פרטיים, ולא רק בציבוריים. הם עושים זאת ממגוון סיבות, ובראשן מגבלות אבטחה והלימה לרגולציות".

מה דל מציעה בתחום?

"אנחנו מקדמים את התפיסה ההיברידית לסביבה מרובת עננים, שלפיה יש לשלב את הטוב מכל העולמות. המטרה היא לעבוד בצורה מבוססת תקנים, כמו גם לחנך את העובדים – פעולה שאורכת זמן", אמר מלכה.

הוא ציין ש-"אנחנו גם בונים מודל הפעלה ענני, עקבי, לכל סביבת IT ארגונית. באחרונה, פעילות ההיצע שלנו כשירות צמחה מאוד. כעת אנחנו מתחייבים לספק את כל המוצרים והפתרונות שלנו כשירות, במסגרת פרויקט Apex. כך, ארגונים יוכלו לצרוך פתרונות בכל דרך שירצו, לפי צריכה, תוך כדי 'תנועה', או במנוי. אנחנו פועלים במלוא המרץ כדי לבנות את התשתית החיונית לעידן הנתונים, וכך לסייע לארגונים בהאצת השינוי הדיגיטלי – באמצעות פתרונות אוטומטיים, חכמים ומשולבים".

"דל", אמר מלכה, "מציעה לארגונים גישה שונה לצריכת שירותי ה-IT והתשלום עליהם. עם פרויקט Apex – פלטפורמה שמספקת חמישה סוגי שירותים – ניתן לפשט את תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית ולהזמין שירותים או תוצרים, לפי הגדרה מראש. כך ארגונים יכולים לקבל שירותים במהירות, וניתן להגדיל או להקטין אותם, לפי הצורך, ולשלם בזמן שמצויים בסביבה מרובת עננים והיברידית. באופן זה אנחנו מעניקים לארגונים יכולת להיות גמישים יותר בתפעול שלהם".

הוא הוסיף כי "דל מספקת לארגונים את היכולת לתת מקום לחדשנות, על ידי הפחתת המורכבות של ה-IT, עם צמצום הסיכונים ומקסום הביצועים. כך מתקבלת אבטחת מידע ברמה גבוהה יותר, עם תפעול IT יעיל ואפקטיבי יותר, שעלותו נמוכה ב-39% מזו שכיום. בדרך זו ארגונים יכולים לקצר ב-60% את משך הפריסה של משאבי ה-IT ולהפחית ב-88% את זמני ההשבתה הלא מתוכננים. אנחנו מסייעים בדרך זו לארגונים להתמקד בתוצאות ולעסוק פחות בניהול התשתיות".

לסיכום אמר מלכה כי "דל חלוצה ביכולת לספק שירותי ענן עבור מגוון דרישות נתונים ועומסי עבודה – מה שמאפשר לארגונים לפשט את הטרנספורמציה, להסתגל לתנאים המתפתחים ולהישאר בשליטה על הנתונים שלהם. נשיק את השירות בישראל בחודשים הקרובים. אנחנו חווים גידול בפעילות ואני מעריך שהפלטפורמה החדשה שתושק תביא להמשך צמיחת הפעילות שלנו בארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים