טיפים לחופשה באיסלנד

הרי געש פעילים, קרחונים ולגונות כחולות, מדבריות קרים, גייזרים, נהרות, מפלים, נביעות מים חמים ואפילו מסע מזחלות כלבים ● ברוכים הבאים לארץ הקרח והאש

נטע טרגל-שמואלי, נטע טיולים

בפעם הקודמת סייענו לאוהבי הים והחופים, הפעם הגיע תורם של אוהבי ההרים והקוררררר, או יותר נכון: הטוב משני העולמות. הכירו את איסלנד – ארץ הקרח והאש!

נראה שכל המשפטים והסופרלטיבים בעולם לא יספיקו כדי לתאר את יופייה, ייחודה והחוויה החד-פעמית והבלתי נשכחת שמעניקה המדינה הזו למבקרים בה. איסלנד היא אחד המקומות הבודדים בעולם בהם ניתן למצוא טבע מגוון ועשיר במיוחד על שטח קטן יחסית: הרי געש פעילים, קרחונים ולגונות כחולות, מדבריות קרים, גייזרים, נהרות, מפלים, נביעות מים חמים ואנשים אוהבי טבע, אמיתיים וחביבים להפליא. בקיצור: לונה פארק גדול ומפואר של הטבע!

טיפ ראשון: 10 ימים לפחות

העונה המומלצת לביקור באיסלנד מתחילה ביוני ומסתיימת לקראת סוף אוגוסט. הטיסות מישראל אינן ישירות אמנם, אך ניתן להגיע בקלות עם קונקשן טוב באמסטרדם, לונדון, פרנקפורט וכו'. עיקר העלות של הטיול נובע ממחירי הטיסות ושכירת הרכב. הלינה, הארוחות והטיולים עצמם אינם יקרים כלל. כדי באמת לראות את האי כמו שצריך, רצוי להקדיש מינימום של 10 ימים, לא כולל את ימי הטיסה.

נראה שכל המשפטים והסופרלטיבים בעולם לא יספיקו כדי לתאר את יופייה

טיפ שני: מסע מזחלות כלבים

איסלנד מתאימה לטיול עם ילדים הרפתקניים, סקרנים ונמרצים גיל שבע ומעלה. זהו יעד מעולה לטיולי בר מצווה הרפתקניים ולכל חובבי הטבע באשר הם. כדאי מאוד לצאת למסע עם מזחלות הכלבים על קרחון מירדאל וכדאי עוד יותר להזמין מדריך לטיול של חצי יום על קרחון Vatnajokull, לצאת לשייט צפייה בלווייתנים או לטייל עם אופנועי שלג על מורדות הקרחון מהגדולים באירופה.

טיפ שלישי: המעיינות והלגונה

פנקו את עצמכם בכל מקום אפשרי ברחצה במעיינות המים החמים שיצר עבורכם הטבע או בלגונה הכחולה!

גייזרים, נהרות, מפלים ונביעות מים חמים

.

נשמח לשלב בפינה זו גם את הטיפים שלכם ממסעותיכם בעולם. נשמח לקבל תגובות, הערות והארות לכתובת הדוא"ל הבאה.

נטע טרגל-שמואלי (נטע טיולים, חוויה משפחתית בחו"ל) היא בוגרת חברת כלנית-כרמון ובעלת עסק לתפירה ותכנון של טיולי משפחות בחו"ל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים